Wie herkent dit..

19 jun 2011
84
15
Dat je ineens snachts honger hebt en gewoon serieus een pizza gaat eten...

Het is 1.30 uur en ben nu een pizza aan't binnen werken

wie eet er mee..
 
5 mrt 2012
18.240
681
Haha een pizza eten om half 2? Ik kan niet slapen met een volle maag dus ik zou gewoon verder slapen met een lege maag... Ik zal wel lekker dromen over mijn uitgebreid ontbijt!:coffee:

@deli3 jij kan dat wel héhé hahaha
 
7 jul 2011
1.258
423
Haha een pizza eten om half 2? Ik kan niet slapen met een volle maag dus ik zou gewoon verder slapen met een lege maag... Ik zal wel lekker dromen over mijn uitgebreid ontbijt!:coffee:

@deli3 jij kan dat wel héhé hahaha
Hahahahhahaha whtever ik kan dat wel yek atamshount :hihi: of als je in de ochtend vroeg wakker word ijjen frikandel eten ayyaw wiyedjan am nech :queen:


:engel:
 
5 mrt 2012
18.240
681
Hahahahhahaha whtever ik kan dat wel yek atamshount :hihi: of als je in de ochtend vroeg wakker word ijjen frikandel eten ayyaw wiyedjan am nech :queen:


:engel:

Haha ja ik dacht aan je toen ik topic las hihi lief van me hé!
Haha ik ga weer beginnen se, ik lust geen frikadel en al zeker niet vroeg in de ochtend gekkie!:haha:
 
19 jun 2011
84
15
hahaha echte diehard eten gewoon altijd maak ni uit hoelaat weetje hoe lekker hahaha soms pak ik ook gewoon frietje als ontbijt met mayooo heerlijkkkk
 
19 jun 2011
84
15
hahahahahaa jullie zijn echt gezond bezig ben trots op jullie tis alweer bijna weekend voor de meeste hahaha wordt weer eens lekker eten SNACHTS
 
Bovenaan