Broken heart

2 aug 2012
2.406
160
Hoe kan een gebroken hart weer helen? Een hart die keer op keer werd gebroken, is er nog kans dat de wonden zullen genezen? Of zal de angst om mensen toe te laten altijd blijven bestaan? :(

Graag tips!

image.jpg
 
23 jul 2014
205
36
Hoe kan een gebroken hart weer helen? Een hart die keer op keer werd gebroken, is er nog kans dat de wonden zullen genezen? Of zal de angst om mensen toe te laten altijd blijven bestaan? :(

Graag tips!

Bekijk bijlage 910
De kans is er, dont lose hope!

Hier een remedie dat misschien kan helpen, lees en luister aandachtig!

Een geschenk vanuit een hart dat wenst dat Allah al de zorgen uit de goede harten neemt !
De medicatie voor een ieder die maar achter de genezing gewenste partner of droombaan rent...
Voor een een ieder die het gevoel van eenzaamheid tegenslag en machteloosheid kent ...
Een genezing voor de wonden, een stimulans voor je gemoedsrust een geruststelling voor het hart en een balsem voor je ziel !
Surat Addoha als antibiotica

[video=youtube;5LVTcC1eY3Q]
Alkhattab | Surat Ad Doha als antibiotica - YouTube
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Misschien zoek je op een verkeerde plek naar een geschikte man? Vraag jouw tantes en nichten of ze iemand van jou kennen. Een huwelijk zal jou goed doen en rust geven.
 
2 aug 2012
2.406
160
De kans is er, dont lose hope!

Hier een remedie dat misschien kan helpen, lees en luister aandachtig!

Een geschenk vanuit een hart dat wenst dat Allah al de zorgen uit de goede harten neemt !
De medicatie voor een ieder die maar achter de genezing gewenste partner of droombaan rent...
Voor een een ieder die het gevoel van eenzaamheid tegenslag en machteloosheid kent ...
Een genezing voor de wonden, een stimulans voor je gemoedsrust een geruststelling voor het hart en een balsem voor je ziel !
Surat Addoha als antibiotica

[video=youtube;5LVTcC1eY3Q]
Alkhattab | Surat Ad Doha als antibiotica - YouTube

Thanks bro, ik ga het nu eens bekijken.
 
2 aug 2012
2.406
160
Misschien zoek je op een verkeerde plek naar een geschikte man? Vraag jouw tantes en nichten of ze iemand van jou kennen. Een huwelijk zal jou goed doen en rust geven.

Het gaat niet perse alleen om een man maar ook andere dierbare die het hart weten te raken .

En Patron, geloof mij familie gaat je echt niet helpen om een goede man voor te stellen. (Eigen ervaring maar ook vele ervaringen v anderen). En dan verschieten mensen ervan dat tegenwoordig alles haram gaat? Tjah

In sha Allah het huwelijk zal me inderdaad bi idhni Allaah rust geven.
 
2 aug 2012
2.406
160
Wauw maa sha Allaah mooie lezing..dan zal ik dit antibiotica maar eens innemen hehe
 
31 dec 2012
2.957
300
Het gaat niet perse alleen om een man maar ook andere dierbare die het hart weten te raken .

En Patron, geloof mij familie gaat je echt niet helpen om een goede man voor te stellen. (Eigen ervaring maar ook vele ervaringen v anderen). En dan verschieten mensen ervan dat tegenwoordig alles haram gaat? Tjah

In sha Allah het huwelijk zal me inderdaad bi idhni Allaah rust geven.


De afgunst is vaak groot bij familieleden (vooral degenen met dochters). Ergens snap ik wel dat je niet 1,2,3 iemand koppelt. Ik zou dat ook niet durven, omdat je nooit 100% voor iemand in kan staan. Geloof in Maktab o safi.

Komt goed lieve Bint inoe!
 
Bovenaan