Van zacht naar hard?

19 okt 2014
121
36
Aawh Thanks :hug: cry_ zo stom he dat ik alweer in tranen uitbarst cry_ Ik ben ongelukkig!

Lieve lieve schatje inou!

Je mag wel even huilen, maar daarna even je traantjes afvegen!
Je bent gelukkig lieverd, je hebt alles Alhamdoulilah! Je hebt hulo van Allah dat is het aller belangrijkste. Wees gelukkig en lach!! Lieverd als u ooit wilt praten of je wilt iets doen ofso, jij mag altijd prive bericht sturen. Ik sta altijd voor je klaar als je bulp nodig hebt. Doe aub rustig aan lieve bintje, jij bent een geweldige persoon Ma shaa Allah:hug:
 
2 aug 2012
2.406
160
Lieve lieve schatje inou!

Je mag wel even huilen, maar daarna even je traantjes afvegen!
Je bent gelukkig lieverd, je hebt alles Alhamdoulilah! Je hebt hulo van Allah dat is het aller belangrijkste. Wees gelukkig en lach!! Lieverd als u ooit wilt praten of je wilt iets doen ofso, jij mag altijd prive bericht sturen. Ik sta altijd voor je klaar als je bulp nodig hebt. Doe aub rustig aan lieve bintje, jij bent een geweldige persoon Ma shaa Allah:hug:

Aawh cry_ barakaAllahoufeeki lieve meid. Thanks voor je lieve Pms. Pfff ik voel men tranen over men wangen rollen, oef de tranen zijn zoo warm hahah.

En ik probeer in sha Allah rustig aan te doen maar helaas ben ik niet sterk genoeg. In sha Allah komt het goed
 
6 feb 2011
2.708
25
Dat kan zeker, vaak gebeurd het onverwachts. Alleen is het heel jammer als je van zacht naar hard veranderd, alhoewel het soms goed is om hard op te treden in deze dunya laat je niet gek maken door medemensen.. Laat ze gewoon praten dat kun je ook gewoon zonder hard te worden daar ga je mensen alleen mee kwetsen denk ni dat jij da wilt.

Gayr in shaa Allah, Allah subhana wa ta3ala is met jou/ons Alhamdoelilah!
 
Bovenaan