Indiaas meisje trouwt met zwerfhond

7 jul 2011
1.258
423
De 18-jarige Mangli Munda is door haar ouders gedwongen te trouwen met een zwerfhond omdat zij door boze geesten bezeten zou zijn. Een lokale goeroe meent dat dit de enige manier is om de vloek die op haar rust te doorbreken. Ook garandeert het 'opmerkelijke' huwelijk het meisje en haar dorp op een voorspoedige toekomst. Dit meldt Daily Mail.
Het is niet de eerste keer dat in het dorpje in de Indiase deelstaat Jharkhand een 'behekste' vrouw hezelfde lot ondergaat. Met het gewenste resultaat, weet de vader van Mangli. De dorpelingen geloven dat een huwelijk met een man haar familie en het hele dorp ongeluk brengt. De vloek die op het meisje rust, wordt door het huwelijk op de hond overgedragen.

De hond werd met een auto naar de traditionele hindoe-trouwceremonie gebracht. Mangli was niet erg blij met haar echtgenoot. 'Maar alleen op deze manier kan ik mijn lotsbestemming omkeren', vindt ze.

Door het huwelijk mag Mangli nu wel trouwen met een echtgenoot in menselijke vorm. Sheru, de hond wordt dan wel het huisdier van het echtpaar. Door het huwelijk tussen de vrouw en hond zal de toekomstige echtgenoot van het meisje een lang en gelukkig leven leiden, menen de goeroe en zijn volgelingen.

bron: Indiaas meisje trouwt met zwerfhond- AD.nl

Check die video ook. Echt ziek ! alleen in India kan dat.
 
23 okt 2011
3.236
175
dit gebeurt idd vaker in India....
misschien moeten we al die magie beoefenaars ( ise7an d tse7arir) in Arif verplicht laten trouwen met een ezel/ezelin
als straf .
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Hoe gaat het liefde bedrijven met een hond? Dat vraag ik me dan wel af.. En als ze zwanger wordt, komt er een half hond/half mens?
 
7 jul 2011
1.258
423
dit gebeurt idd vaker in India....
misschien moeten we al die magie beoefenaars ( ise7an d tse7arir) in Arif verplicht laten trouwen met een ezel/ezelin
als straf .
haha goeie. Ik vraag me eigenlijk af of er überhaupt 'iets' met hun gedaan wordt in Marokko? Als ze erachter komen dat hij of zij een tase7ath is? de gevangenis in ofzo? of laten ze ze gewoon door spreuken uitoefenen op mensen?
 
7 jul 2011
1.258
423
Hoe gaat het liefde bedrijven met een hond? Dat vraag ik me dan wel af.. En als ze zwanger wordt, komt er een half hond/half mens?
Je kan toch niet zwanger raken van een hond :confused: wollah dit is echt ziek, trouwen met een hond?! heb je die vliegen gezien die om die hond heen zitten bleeeeeeeeeeeeehhhhhh als ik een hond zie maak ik al dat ik meters verderop wegloop mani 3ad trouwen :eew: is gewoon onmogelijk
 
21 apr 2014
405
126
Je kan toch niet zwanger raken van een hond :confused: wollah dit is echt ziek, trouwen met een hond?! heb je die vliegen gezien die om die hond heen zitten bleeeeeeeeeeeeehhhhhh als ik een hond zie maak ik al dat ik meters verderop wegloop mani 3ad trouwen :eew: is gewoon onmogelijk

Jawel hoor wist je dat niet? Kijk hier is een halfhond/half mens

1814068722_1.jpg
 
Bovenaan