Vakantie Marokko 2015

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Toevallig mensen hier die deze zomer in meknes doorbrengen? ik kan niet wachten, eerst wat doorbijten nu en men examens halen in shaa Allah. Ik moet toch ooit afstuderen. Dit jaar ga ik proberen te genieten van elke dag. Dus het is gedaan met uitslapen(ik slaap soms uit tot 14.00 in marokko, bad habit:coffee:). Ik ga zoveel mogelijk foto's proberen te trekken, want heb gemerkt dat ik dat nooit doe, ben echt op de meest indrukwekkende plaatsen geweest mr maak nooit foto's.:eek:

En als laatste gewoon van de zon genieten en zo aardig mogelijk proberen te doen tegen familie. In shaa Allah!

Wat voor stad is Meknes eigenlijk? Is het wel een plek voor toeristen, want ik ken mensen uit Meknes die daar alleen naar familie gaan. Voor vakantie rijden ze naar Fes of andere steden, omdat Meknes niet echt leuke dingen heeft.
 
28 mrt 2015
2
1
Wat voor stad is Meknes eigenlijk? Is het wel een plek voor toeristen, want ik ken mensen uit Meknes die daar alleen naar familie gaan. Voor vakantie rijden ze naar Fes of andere steden, omdat Meknes niet echt leuke dingen heeft.

haha deze reactie van je wil ik eigenlijk niet eens serieus nemen, maar ik wil je hierbij wel helpen. Als de geschiedenis van marokko kent dan weet je dat Meknes ooit de hoofdstad van Marokko was onder leiding van moulay ismail, drm dus ook de naam el3asima sma3iliya. Staan overal oude gebouwen van hem. Als je dat hoort op tv dan weet je nu dus waar ze naar verwijzen.Tussen fes-moulay idriss-meknes heb je veel toeristen. In Walili(meknes) heb je een oude romeinse ruïne etc. Fes is niet zo verschillend alleen is die wat ouder en hebben nu een chique mall.Je hebt er ook niet zoveel irrifiyen. Irrifiyen hebben in meknes wijken overgenomen, just saying. Naast dat heb je daar eigenlijk alles wat je maar wil. Ik mis eigenlijk niets buiten een zee(kan er soms 50graden worden of meer -_-), maar gelukkig hebben ze er genoeg zwembaden. en ben je binnen 20 mn in kenitra en 30m in bouznika beach, salé/rabat.Is eigenlijk ook een feeststad omdat bijna in elke straat 5 shishabars of meer hebt. Maar ik ga zelf niet uit dus jah. haha je familie gaat waarschijnlijk alleen naar moulay yacoub of sidi hrazzam, meeste marokkanen zijn dat nu al beu, maar sommigen gaan daar nog steeds op 'vakantie '


hahha nu ik dit terug lees, lijkt het wel of ze me betalen om deze stad te promoten. :)
 
Bovenaan