opzettelijk pijn

17 nov 2014
144
21
Wanneer iemand je ineens vertel wat hard op datgene hart komt. Waarmee je goed contact ermee had, jaren contact. Mag je datgene wel dan beginnen te haten???
 
5 mrt 2012
18.240
681
Een persoon haten doe je niet zomaar op 123. Wat die persoon je ook heeft aangedaan, je moet elkaar vergeven. Haten daar moet je niet aan beginnen, is voor niks nodig. :watermelon:
 
23 okt 2011
3.236
175
Wanneer iemand je ineens vertel wat hard op datgene hart komt. Waarmee je goed contact ermee had, jaren contact. Mag je datgene wel dan beginnen te haten???
wat is dat voor zin ?? ik begrijp werkelijk niets van
 
6 feb 2011
2.708
25
Nee joh niet haten is nergens voor nodig!

Je moet altijd denken alles heeft zo zijn redenen vertrouw op Allah subhana wa ta3ala à yaqbus!
 
19 jun 2011
84
15
ik hoor vaak HAAT is een groot woord maar voor zover ik weet bestaat HAAT uit slechts 4 letters natuurlijk mag je haten ik haat er ook zoveel joh of niet Yallah


whahahhahaahwhahahahahaa peace

heyena
 
6 feb 2011
2.708
25
ik hoor vaak HAAT is een groot woord maar voor zover ik weet bestaat HAAT uit slechts 4 letters natuurlijk mag je haten ik haat er ook zoveel joh of niet Yallah


whahahhahaahwhahahahahaa peace

heyena

Niet mee eens ska :kwaad:

Haat is dat je iemand echt het allerergste wenst en als diegene dan het ergste heeft je heerlijk daarvan geniet!! De fout die meeste maken is het verschil tussen niet mogen en haten!! (Niet tegen spreken aub Ahahahahahahhahaha)
 
6 feb 2011
2.708
25
Hahahah jullie moeten je best doen om het te begrijpen!! Zal het voor jullie hertypen

Wanneer iemand je iets vertelt wat hard aan kan komen en je hart daarmee wordt betast (je hart daarmee pijn doet dus) terwijl je goed contact had met diegene, mag je diegene dan beginnen te haten om die reden??

Sjow nu moeten jullie het begrijpen Hahahaa!!
 
19 okt 2014
121
36
Haat is een groot wordt. Probeer iemand niet te haten om wat voor gene hij je heeft geflikt. Probeer elkaar te vergeven en afstand van elkaar te houden, dan weetje dat het goed zit maar je liever niet met die gene om wilt gaat. Vertrouw op Allaah soubhana wat3ala en In shaa Allah zal alles goed komen. Wees sterk, het komt wel goed Allaahouma Ameen. Liefs, Siraa
 
30 mrt 2015
99
22
Je moet haat altijd proberen te vermijden is nergens voor nodig je weet maar nooit wanneer jou dag of van die persoon is aangebroken en dan ga je heen zonder dat die persoon je heeft vergeven of zonder dat jij hem hebt vergeven en de spijt zal dan groot zijn echt probeer het gewoon uit te praten ik weet niks van de situatie natuurlijk, maar khair inschaa allah
 
Bovenaan