The Burger House in Rotterdam - Mijn ervaring

7 jan 2012
1.642
123
Op Algemeen Dagblad las ik een artikel over The Burger House. Een nieuw halal restaurant met halal burgers aan de Nieuwe Binnenweg in Rotterdam. Ik was gelijk benieuwd naar dit restaurant, dus met een vriend zijn we daarheen gereden. Zeker 100 km gereden, maar het was de moeite waard. Tenminste, dat dachten wij.

Daar aangekomen (rond half 6), was het mij opgevallen dat het helemaal leeg was. op Algemeen Dagblad was de titel van het artikel " Stortmloop op halalburgers". Er was zeker geen stormloop.

link AD: Stormloop op halalburgers nieuw Rotterdams restaurant- AD.nl

Mohim we hadden een menu besteld. Het was best prijzig, vergeleken met andere halal burger restaurants. Een normaal menu kost ons 7,90. Nadat we hadden besteld, kregen we na een minuut of 2 onze menu's al op tafel: een hamburger, een bakje ovenfrites en een blikje Coca Cola. Om een lang verhaal kort te maken: Het was mijn slechtste menu ooit. Frietjes waren slap en te zoutig, hamburger aan de koude kant en zeker niet vers.

Het ergste kwam pas in de avond. Wollah ik kreeg buikpijn niet normaal. Ik appte mijn vriend om te vragen hoe het met hem ging. Het kon namelijk ook door iets anders komen. Hij was in gesprek met de huisarts, precies dezelfde klachten. Dus we liggen nu nog steeds gestrekt in bed.

Ik wil deze restaurant niet zwart maken. Ik zit ook niet in de horeca en heb geen belangen. Maar dit moest ik delen met jullie. Ben benieuwd of er dezelfde klachten zijn. Het kan natuurlijk ook dat de medewerkers op deze dag niet op hun best waren. Maar dit was zeker niet gezond. In ieder geval: Nooit meer voor mij naar The Burger House.
 
30 mrt 2015
99
22
Smaak politie hahaha sorry dat was het eerste wat in me opkwam maar verder allahi chafiek en wat betrft het restaurant tjaah nog nooit geweest en dat zal ook niet mee gebeuren waarschijnlijk.. :hihi:
 
5 mrt 2012
18.240
681
Ik ben sowieso niet voor burger tentjes, je moet daar altijd mee oppassen als je buiten eet. Ik krijg al kotsneigingen als ik er gewoon aan denk (slappe frietjes, slechte burger bah) :haha: Veel beterschap alhoceima!
 
Laatst bewerkt:

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Hamburgers zijn nooit gezond. Ook in Marokko zal ik niet gauw bij een McDonalds of Burger King gaan eten.
 
7 jan 2012
1.642
123
Smaak politie hahaha sorry dat was het eerste wat in me opkwam maar verder allahi chafiek en wat betrft het restaurant tjaah nog nooit geweest en dat zal ook niet mee gebeuren waarschijnlijk.. :hihi:

De smaakpolitie moet eens werk maken van die Marokkaanse restaurants en eethuizen. Want volgens mij deugt er veel niet.
 
7 jan 2012
1.642
123
Ik ben sowieso niet voor burger tentjes, je moet daar altijd mee oppassen als je buiten eet. Ik krijg al kotsneigingen als ik er gewoon aan denk (slappe frietjes, slechte burger bah) :haha: Veel beterschap alhoceima!

Dank je wel! het gaat weer beter met mij. Wel langs de dokter geweest, die had het ook over voedselvergiftiging.
 
5 mrt 2012
18.240
681
Dank je wel! het gaat weer beter met mij. Wel langs de dokter geweest, die had het ook over voedselvergiftiging.

Mooi om te horen dat het beter gaat met u. Oei voedselvergiftiging, misschien moet je dat maar eens gaan melden(via Fb privébericht) bij die burger house zodat ze op de hoogte zijn? Ik zou het in ieder geval appreciëren als de mensen eerlijk zijn. Je maakt ze niet zwart.

Ps: Volgende keer als je eten aan de koude kant is, dan moet je gewoon lastig zijn en dit melden zodat ze voor jullie een nieuwe menu kunnen klaarmaken. Klant is koning ;)
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Ik zou het niet vertrouwen als ik koude eten op tafel krijg. Ik doe altijd moeilijk in restaurants. Als iets mij niet aanstaat, dan ga ik daar meteen een punt van maken. Ik betaal voor mijn eten, dus dan moet het ook goed zijn.
 
Bovenaan