Caftan 2015 mode (alle foto's)

9 jan 2014
652
162
2mr73w0.png
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560

Sorry deze jurk vind ik echt lelijk. Dit was in de jaren 80 populair. Volgens mij had mijn moeder ook zo een trouwjurk aan toen ze ging trouwen :p

Ik hou meer van de klassieke jurken, met weinig details. Zoals deze takshita

caftan5-jpg.996
 
9 jan 2014
652
162
Sorry deze jurk vind ik in de jaren 80 populgens mij had mijn moedr ook zo een trouwjurk aan toen ze ging trouwen :p

Ik hou meer van de klassieke jurken, met weinig details. Zoals deze takshita

caftan5-jpg.996

Sorry maar dit een nieuwe collectie van modesta elagancia.
 
Laatst bewerkt:

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Sorry maar dit is van een nieuwe collectie van modesta elagancia.

modesta elagancia of van versacia.. k vind het niet mooi. Veel te druk en glamour

Sowieso vind ik die Nederlandse ontwerpers helemaal niks. Elke vrouw met een beetje geld denkt takshita's te kunnen ontwerpen. Facebook zit vol met de zogenaamde designers. Enige wat ze doen is beetje kopiëren van internationale ontwerpers en patronen mixen.
 
9 jan 2014
652
162
Ahhahaha hahahhaapost: 352348, member: 1"]modesta elgancia of van versacia.. k vind het niet mooi. Veel te druk en glamour[/QUOTE]
Ahhahahahahahhaa
modesta elgancia of van versacia.. k vind het niet mooi. Veel te druk en glamour

Hahahahahhahaa lach me dood hier :haha:
 
9 jan 2014
652
162
modesta elagancia of van versacia.. k vind het niet mooi. Veel te druk en glamour

Sowieso vind ik die Nederlandse ontwerpers helemaal niks. Elke vrouw met een beetje geld denkt takshita's te kunnen ontwerpen. Facebook zit vol met de zogenaamde designers. Enige wat ze doen is beetje kopiëren van internationale ontwerpers en patronen mixen.

Tjah.. wel mooi wat ze doen. Scheelt ook voor de meiden in Nederland.
Zo kunnen wij ook creaties opdoen, voor als wij een jurk willen laten naaien in Marokko of hier.
 
Bovenaan