Much Loved film

7 jul 2011
1.258
423
Eerste beelden ’Much Loved’, film over prostitutie van Nabil Ayouch
22 mei 2015 - 22:45 - Cultuur

In Marokko heeft niemand de controverse over de nieuwe film van Nabil Ayouch kunnen missen. De eerste beelden van ’Much Loved’, film waarin echter prostituees spelen en met Loubna Abidar in de hoofdrol, werden vrijgegeven. Video!

Eerste beelden 'Much Loved', film over prostitutie van Nabil Ayouch


:eek: :eek: oh my lawd....

Daoudia werd wel aangeklaagd over haar liedje a3tini saki maar hierover wordt niks gezegd
 
7 jul 2011
1.258
423
Haha sorry patron ik zie nu net pas dat ik m in het laatste nieuws had moeten plaatsen :nerd:
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Misschien is het wel goed dat er een Marokkaanse film uitkomt over prostitutie. Dan hoop ik dat er een discussie ontstaat in de politiek. Een discussie die de actieve moslims moeten winnen, zodat prostitutie harder wordt aangepakt.
 
5 mrt 2012
18.240
681
Misschien is het wel goed dat er een Marokkaanse film uitkomt over prostitutie. Dan hoop ik dat er een discussie ontstaat in de politiek. Een discussie die de actieve moslims moeten winnen, zodat prostitutie harder wordt aangepakt.

Sorry hoor maar diegene die acteert alsof ze een prostituee is vind ik totaal niet kunnen. Ik ken de film niet, maar titel zegt volgens mij genoeg. Je kan het ook harder aanpakken, zonder een film over te maken.
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Sorry hoor maar diegene die acteert alsof ze een prostituee is vind ik totaal niet kunnen. Ik ken de film niet, maar titel zegt volgens mij genoeg. Je kan het ook harder aanpakken, zonder een film over te maken.

In Marokko beslissen Joden en Fransen wat er op televisie en cinema komt. De regering heeft dit toegestaan en het volk slaapt. Dus het wordt niet harder opgepakt, zolang er niet over gesproken wordt. Ik hoop dat deze film de mensen wakker schudt. Want er zijn meer Marokkaanse films met erotische fragmenten hoor.
 
5 mrt 2012
18.240
681
In Marokko beslissen Joden en Fransen wat er op televisie en cinema komt. De regering heeft dit toegestaan en het volk slaapt. Dus het wordt niet harder opgepakt, zolang er niet over gesproken wordt. Ik hoop dat deze film de mensen wakker schudt. Want er zijn meer Marokkaanse films met erotische fragmenten hoor.

Marokko is sowieso een fitnaland!! Ik heb net een stukje gezien van de film (toen ze aan het dansen was) omg omg omg ik ben gewoon in schok patron !!:eek:Ik heb gelezen dat de Marokkaanse actrice Loubna spijt heeft van haar film en op bedevaart wilt gaan. Het gaat de mensen niet wakker schudden hoor.

Waar gaat het heen serieus doen alsof je een prostituee bent, het is al erg als je er eentje bent? La hawla wala qawta illa billah!!

Moge Allah ons allen leiden.
 
Bovenaan