wie van mij broeders is klaar voor een huwelijk

20 mei 2015
34
23
Incha allah zul je hem vinden meid.
trouwen is iets wat almaktab is dus ik hoop incha allah dat je sabr hebt om dat te kunnen bereiken
je mag mij fisabillah uitnodigen :p
 
9 jan 2014
652
162
InchaAllah is ze gelukkig getrouwd & heeft ze gezonde pracht kinderen.

Moge Allah haar huwelijk zegenen. Iedereen verdient het geluk in het leven.

Wie wilt dat niet gelukkig zijn met je wederhelft en dat daar gezonde pracht kinderen uit voort komen.

Ik wens jullie allen inchaAllah een liefdevolle/vrome vrouw of man. InchaAllah komt de ware op jullie pad die jullie gelukkig zal maken en met als doel het deen compleet maken :$
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
InchaAllah is ze gelukkig getrouwd & heeft ze gezonde pracht kinderen.

Moge Allah haar huwelijk zegenen. Iedereen verdient het geluk in het leven.

Wie wilt dat niet gelukkig zijn met je wederhelft en dat daar gezonde pracht kinderen uit voort komen.

Ik wens jullie allen inchaAllah een liefdevolle/vrome vrouw of man. InchaAllah komt de ware op jullie pad die jullie gelukkig zal maken en met als doel het deen compleet maken :$

Amien op jouw mooie duaas
 
31 dec 2012
2.957
300
LOL ik zie nu pas deze reacties. Ik hoop dat iedereen op dit forum onderhand getrouwd is, machi ghir Nancya.

We zijn nu 6 jaar verder awe :hihi:
 
31 dec 2012
2.957
300
Hahaha Bousakkia we zijn 6 jaar verder, Ta7amousht is nog steeds ongetrouwd.


Wahya Ta7a leeft nog! Hoe gaat het met mijn knapperd. Ja kijk, je hebt ook mensen die gewoon zó knap en leuk zijn Ma sha'Allah dat mensen niet eens jouw hand durven te vragen:wub:

Adam dyawi arebi awetshma! :wedding:
 
9 jan 2014
652
162
Wahya Ta7a leeft nog! Hoe gaat het met mijn knapperd. Ja kijk, je hebt ook mensen die gewoon zó knap en leuk zijn Ma sha'Allah dat mensen niet eens jouw hand durven te vragen:wub:

Adam dyawi arebi awetshma! :wedding:
Met mij gaat het goed Alhamdulilah hoe is het met jou?

Haha Bousakkia, you make me shy ☺ Misschien is dat het wel.
 
Bovenaan