Meer dan 19.000 prostituees in Rabat, Fez, Agadir en Tanger

Nieuws

Moderator
4 mei 2015
34
5
Uit een onderzoek dat is uitgevoerd in vier Marokkaanse steden (Rabat, Fez, Agadir en Tanger) blijkt dat er meer dan 19.000 prostituees actief zijn. Dat wordt bericht door de Marokkaanse media.

Het onderzoek is uitgevoerd in opdracht van het Marokkaanse ministerie van Volksgezondheid. In de vier grote steden blijken duizenden vrouwen actief in de prostitutie, als gevolg van sociale en economische problemen.

Andere resultaten van het onderzoek zijn eveneens schrikbarend. Rabat telt 7333 prostituees, en heeft het meest aantal prostituees van de vier grote steden. Gemiddeld 70% van de prostituees zijn gescheiden voor de leeftijd van 24 jaar, terwijl 2% van de vrouwen getrouwd zijn. Tussen de 50 en 80 procent van de deze vrouwen wonen alleen. De meerderheid van de vrouwen hebben voor het eerst seks gehad met hun eigen echtgenoot. Ongeveer 20% van de vrouwen zijn verkracht door hun ex-man. Het onderzoek heeft Marrakech, de stad die bekend staat als prostitutie paradijs van Marokko, achterwege gelaten. Het is niet duidelijk waarom het ministerie heeft gekozen voor de onderzochte vier steden.
 
5 mrt 2012
18.240
681
:eek:
Ik wou net zeggen ze hebben Marrakesh vergeten, maar dat hebben ze dus expres achterwege gelaten.
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
'' 2% is getrouwd''

WTF??? Ayema 3alamat sa3a komt steeds dichterbij Allah i7fed

Ik kwam een keer een man tegen in Tanger, en hij sprak over de prostituees in zijn stad. Hij vertelde mij dat hij persoonlijk mannen kende, die hun eigen vrouw verhuren aan andere mannen voor een uurtarief.
 
7 jul 2011
1.258
423
Ik kwam een keer een man tegen in Tanger, en hij sprak over de prostituees in zijn stad. Hij vertelde mij dat hij persoonlijk mannen kende, die hun eigen vrouw verhuren aan andere mannen voor een uurtarief.
Wejooow dat meen je niet? Je bloedeigen man die je zo op pad stuurt wollahila mlih... was er dan echt geen ander werk ofzo?
 
31 dec 2012
2.957
300
Waarom denk je anders dat er veel prostitutie is? Als de koning die vrouwen een uitkering zou geven, of voor veel banen zou zorgen, dan waren er geen problemen.


Kijk, weet je wat het is, Wij kunnen wel zeggen de koning dit of dat, maar het is het volk dat moet bijdraaien. Hier in Nederland werkt het volk gewoon eerlijk, en zijn de mensen eerlijk en gelijk waardoor wij omhoog klimmen. In Marokko zijn de mensen corrupt, onze koning doet al veel maar niemand die ernaar omkijkt. Hij kan zoveel banen creeren, dan nog gaan de vrouwen de prostitutie volgen als er rijke buitenlanders bereid zijn zoveel geld te spenderen voor 1 dag. Allah i7fed o safi
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Kijk, weet je wat het is, Wij kunnen wel zeggen de koning dit of dat, maar het is het volk dat moet bijdraaien. Hier in Nederland werkt het volk gewoon eerlijk, en zijn de mensen eerlijk en gelijk waardoor wij omhoog klimmen. In Marokko zijn de mensen corrupt, onze koning doet al veel maar niemand die ernaar omkijkt. Hij kan zoveel banen creeren, dan nog gaan de vrouwen de prostitutie volgen als er rijke buitenlanders bereid zijn zoveel geld te spenderen voor 1 dag. Allah i7fed o safi

De Marokkaanse koning doet ook veel voor de economie, maar ik denk niet dat alle marokkanen daar van profiteren. De koning investeert niet in armoede. Hij richt zich het meest op toerisme en buitenlandse bedrijven. Hij wil van Marokko een toeristenparadijs maken. En toerisme brengt prostitutie met zich mee. Fout van Marokko is dat de arme mensen weinig aandacht krijgen. Er zijn genoeg jongeren met diploma's die niet aan het werk kunnen hoor. Neem als voorbeeld nu die Mawazine. Wat brengt dat met zich mee? Het kost miljoenen om figuren als Akon en J-LO naar Marokko te halen. Zulke trekpleisers, hotels, evenementen trekken geen nette mensen aan hoor. En corruptie in Marokko is idd ook groot probleem.
 
Bovenaan