Waarom

21 aug 2011
13.008
244
Lieve zuster, hoe moeilijk het ook klink. Maar je mag een beetje egoïstisch worden. Denk aan jezelf meid. Terwijl jij nu je tranen aan het wegvegen bent, is diegene die u heeft gekwetst lekker zijn leven aan het leiden. Geloof me meid, die ene is uw tranen niet waard. Wees zuinig met uw hart en jezelf want voor je het weet ben je jezelf helemaal kwijt. En dit is niet wat we willen eh!! Zoals whatje zei: schakel uw gevoelens uit. ( ook ik heb dat knopje uitstaan) alles gebeurd met een reden meid en allah sub7ana wa ta3ala geeft u niets wat jij niet aankan. Je bent sterker dan dat je denkt ;)
Moge allah sub7ana wa ta3ala uw situatie vergemakkelijken, amien!
 
2 aug 2012
2.406
160
Tis moeilijk aitje, ik had deze harde klap nooit verwacht. De tranen zijn ng steeds niet gestopt cry_ ik word er gek van
 
21 aug 2011
13.008
244
Tis moeilijk aitje, ik had deze harde klap nooit verwacht. De tranen zijn ng steeds niet gestopt cry_ ik word er gek van
Neem uw tijd om dit allemaal te relativeren en vooral te accepteren. Eenmaal je dit hebt gedaan, moet je het een plaatsje geven meid. Masha, blijf niet te lang treuren meid...
 
Bovenaan