Bintje neemt afscheid

2 aug 2012
2.406
160
Bint je wordt toch niet geband meid, als je het even niet meer ziet zitten kom dan gewoon naar rkempo om wat te 9essaren en wat re9nad weg te gooien.

Je bent altijd welkom ! ;)

Hooi deli3 :hug: Thanks, das super sweet van je! Zal ik zeker doen :hug:
 
2 aug 2012
2.406
160
Lieve bintjee:hug:!

Je hoeft me niet te bedanken, ik heb het gedaan omdat u iemand nodig hebt die u verteld hoe geweldig je eigenlijk bent!
Je mag je verdriet uiten, je mag huilen en je mag mij altijd maar dan ook altijd pmen voor hulp!

Jij bent Ma shaa Allah een lieve oprechte en geweldige zuster.
Twijfel vooral niet aan je zelf. Zoals Whatever zei, je bent het zonnetje:wub:..
Jammer dat je weg gaat, ik zal je missen lieve bintje.
Als je het niet meer trekt en je wilt graag huilen of je hartje luchten, lieve meid dan ben je altijd van harte welkom.

Wees sterk en Moge Allah jou een vrome man schenken die jou gelukkig zal maken in het leven Allaahouma Ameen:hug:.

Dikke kus lieve bintje :love:

Lieve siraaaa :hug:! Aaawh oef de emotie, Thanks voor je lieve woorden, doen me echt goed. Ik zou vele sterker zijn geweest als ik me van niemand iets aantrek, en om niemand nog traantjes zou laten. Maargoed thats me helaas. Ameen op je mooie dua. Dikke knuffel :hug:
 
2 aug 2012
2.406
160
Niet weggaan :(..

Moge Allah je beschermen tegen al het kwade.

Lieve romaissa Inou, dit forum is niet meer zoals het was. K Heb spijt dat ik me hier ooit heb geregistreerd. Ameen op je dua :hug: shokran voor alles. Hou jij je nog goed en tot spreek in sha Allah x
 
2 aug 2012
2.406
160
Boussakkia, ik mis je enorm :(
Musti Samir aqbuch broederrr waar zijn jullie :(

En de andere lieve leden, jammer dat jullie niet meer actief zijn

Rkempo stelt niks meer voor
 
14 jan 2014
287
107
Lieve Bintjee,,, Ikon elgair Inchea Allah, Inna allaha Ma3a sabirien.. Alles wat je doet is een beproeving, bij elke stap die je zet.. En misschien zit het je vaak tegen, en loopt het niet zoals je wilt maar onthoud dit : door vermoeidheid, ziekte, verdriet, pijn of ellende, wist allah sobhana wata3ala onze zondes.. Dus zie het zo hoe meer je mee maakt en hoe meer sabr jij hebt, hoe meer zondes er worden gewist. Allah sobhana wata3ala heeft je lief, en dat is de reden dat hij jou zo beproeft, om te zien of jij hem ook lief hebt. Ik weet dat het misschien soms niet zo lijtk, maar an3ar chytan, want die fluisterd ons elwaswas in..

Ben al in geen tijden op de site geweest, dacht even kijken en las dit, dacht moet er even op reager..

Ikon Gair Inchea Allah.. Laat je leven niet lijden door emotie, maar probeeer jouw emoties te lijden.. Ik weet dat het moeilijk is, hoe raar het misschien nu ook klinkt maar ik was ook zo.. maar zag dat het me nergens na toe heeft gebracht..

Vergeet vooral allah sobhana wata3ala niet, hij is de enige die weet wat jij precies in jouw hartje hebt.. En laat niemand met jouw hartje spelen.. Want je bent een topmeid en helemaaal niemand, behalve jouw ouders zijn jouw tranen waard..

Veel sterkte lieve meid...
 
2 aug 2012
2.406
160
Lieve Bintjee,,, Ikon elgair Inchea Allah, Inna allaha Ma3a sabirien.. Alles wat je doet is een beproeving, bij elke stap die je zet.. En misschien zit het je vaak tegen, en loopt het niet zoals je wilt maar onthoud dit : door vermoeidheid, ziekte, verdriet, pijn of ellende, wist allah sobhana wata3ala onze zondes.. Dus zie het zo hoe meer je mee maakt en hoe meer sabr jij hebt, hoe meer zondes er worden gewist. Allah sobhana wata3ala heeft je lief, en dat is de reden dat hij jou zo beproeft, om te zien of jij hem ook lief hebt. Ik weet dat het misschien soms niet zo lijtk, maar an3ar chytan, want die fluisterd ons elwaswas in..

Ben al in geen tijden op de site geweest, dacht even kijken en las dit, dacht moet er even op reager..

Ikon Gair Inchea Allah.. Laat je leven niet lijden door emotie, maar probeeer jouw emoties te lijden.. Ik weet dat het moeilijk is, hoe raar het misschien nu ook klinkt maar ik was ook zo.. maar zag dat het me nergens na toe heeft gebracht..

Vergeet vooral allah sobhana wata3ala niet, hij is de enige die weet wat jij precies in jouw hartje hebt.. En laat niemand met jouw hartje spelen.. Want je bent een topmeid en helemaaal niemand, behalve jouw ouders zijn jouw tranen waard..

Veel sterkte lieve meid...

Stom he dat er na het lezen van je reactie tranen weer over m'n wangen rollen :(

Ik ben nu wel aan het genieten van m'n vakantie maar er is altijd een moment van de dag (als ik ga slapen) waarbij het verdriet weer naar me toekomt. Gedachten willen zich niet verzetten en daarom blijf ik die cirkel hangen en zal ik mijn situatie nooit een plekje kunnen geven.

Maar ghayr in sha Allah, ik begin in sha Allah met een schone lei. Ik geniet nog verder van mijn lange vakantie en zodra ik terug ben zal ik men leven weer op orde brengen want tis nu helemaal chaos, walou structuur in m'n leven.

BarakaAllahoufeeki voor je woorden, men gevoeligheid verspest alles voor me. Maar het komt goed in sha Allah.

Ik ben de leden hier enorm dankbaar hoe respectvol en begripvol ze zijn geweest tov mij, (en er zijn heel wat leden die mij beter kennen dan de ander) als jullie dit lezen, ik ben jullie zo dankbaar!!

Tharifecht enakh, hou je nog goed! dikke knuffel :hug:
 
Bovenaan