Boze oog

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Hahahaha nee joh ! ik ga altijd met me lwalida en als zij niet gaan ja dan wordt het dit jaar geen marruecos :p

Ooh ik dacht al dat het door boze oog komt. Want daar moet je niet voor vrezen. Zorg altijd dat je woudou hebt en slaapt met koran opzeggen.
 
1 mei 2012
8.118
110
Er was een papiertje gevonden in mijn kamer.
Dat moeten ze niet gelijk verbranden, maar eerst in een emmertje of glas met Ruqyah-water (water waar ruqyah op is gereciteerd) doen en dan pas verbranden, zodat de si7r is verwijderd. Het as dien je ergens buiten je huis het liefst te begraven of weg te gooien.
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Dat moeten ze niet gelijk verbranden, maar eerst in een emmertje of glas met Ruqyah-water (water waar ruqyah op is gereciteerd) doen en dan pas verbranden, zodat de si7r is verwijderd. Het as dien je ergens buiten je huis het liefst te begraven of weg te gooien.

Dat wist ik niet. Maar als de si7r zomaar verbrand wordt zonder eerst in water te stoppen, heeft de sihr nog werking?
 
30 nov 2015
5
0
volgens mij komt het overval vaak voor kijk maar uit mensen vrezen ALLAH niet meer, degene die sihr doet is altijd wel iemand die je kent dus in de familie bevind zich dit altijd. la houwla wa la qouwataa illa billah. doodstraf voor zulke mensen richtten zoveel leed en schade.
 
30 nov 2015
5
0
Ik begrijp niet dat moslims tegen andere moslims sihr kunnen doen. Ze gebruiken een djinn om iets te bereiken, kijk hoe ziek!
idd heel ziek. die mensen zijn vervloekt , wat mij betreft zijn ze geen moslims meer want hoe kan je aan zo groot zonde denken laat staan verrichtten. je mag jou mede mens (dus ook GEEN moslims niet eens onrecht aandoen laat staaan jou eigen broeder zuster.
 
Bovenaan