Terug uit Marokko

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Vanaf gisteren ben ik weer terug uit Marokko! Wie is er op vakantie naar Marokko en wie is hier gebleven?

Ik heb jullie gemist! :D
 
17 nov 2011
88
35
3la slamtek .a patron.ik ben ook gisteren terug gekomen .Moge Allah ‘azza wa djal onze kennis doen vermeerderen, Amien. Moge Allah ons leiden naar de waarheid en ons weerhouden van het slechte, Amien. Moge Allah ons sieren met de schoonheid van Imaan & Taqwa, Amien.allahumma amien yarab al 3alamin
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
3la slamtek .a patron.ik ben ook gisteren terug gekomen .Moge Allah ‘azza wa djal onze kennis doen vermeerderen, Amien. Moge Allah ons leiden naar de waarheid en ons weerhouden van het slechte, Amien. Moge Allah ons sieren met de schoonheid van Imaan & Taqwa, Amien.allahumma amien yarab al 3alamin

3ala Slamtek Tamazight, en Amien op jouw duaa.

Hoe was je vakantie in Marokko?
 
17 nov 2011
88
35
ht was een heel mooi vakantie.waar iedereen moge wensen alhamdulillah.van tetouan naar rif geweest alhociema imzouran benibo3ayach dus overal heen geweest.en veel tazath gegeten
 
17 nov 2011
88
35
ht was een heel mooi vakantie.waar iedereen moge wensen alhamdulillah.van tetouan naar rif geweest alhociema imzouran benibo3ayach dus overal heen geweest.en veel tazath gegeten
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
ht was een heel mooi vakantie.waar iedereen moge wensen alhamdulillah.van tetouan naar rif geweest alhociema imzouran benibo3ayach dus overal heen geweest.en veel tazath gegeten

Ik had ook een mooie vakantie in Marokko. Naast Al hoceima, ook naar tetouan en even tanger geweest. Maar in de periode dat ik in Marokko verbleef, was er nog niet veel tazath. Ik heb vooral erbacha gegeten, of hoe je dat ook typt.
 
5 mrt 2012
18.240
681
Back in Town! Lekker 5 weekjes vakantie gehad! En ik verlang nu al terug naar vakantie pff
 
31 dec 2012
2.957
300
ik zou nu ook al terug zijn als onze auto normaal deed -_-

Inshalah als het meezit wordt de auto vandaag gemaakt en begin ik morgen aan de terugreis. d3am akidi ayayathma!
 
6 feb 2011
5.829
132
Amai niemand klaagt over zijn vakantie. Normaal is het altijd wel iets. Triq salama boussakia
 
7 jul 2011
1.258
423
ik zou nu ook al terug zijn als onze auto normaal deed -_-

Inshalah als het meezit wordt de auto vandaag gemaakt en begin ik morgen aan de terugreis. d3am akidi ayayathma!
Pfff dat is echt vervelend bousakkia akkeniw i3awen sidarbi!!
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
ik zou nu ook al terug zijn als onze auto normaal deed -_-

Inshalah als het meezit wordt de auto vandaag gemaakt en begin ik morgen aan de terugreis. d3am akidi ayayathma!

Autopech in Marokko lijkt me erg.. vooral met die Selek waha mentaliteit van die monteurs. Succes en voorzichtig met de terugreis!
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Wat voor spullen hebben jullie allemaal meegenomen uit Marokko? Behalve deli3 en la vache qui rit... :haha:
 
Bovenaan