Oude leden, kom eens!!

16 apr 2011
6.315
77
Salaam aleikoum,

Ewa oude leden, wie van jullie is er nog overgebleven of zitten jullie massaal op FB??
Nou ik hoop dat er iemand gaat reageren.

Oja, is Yedjies_un_bebes nog actief/lid??
 
5 mrt 2012
18.240
681
Aleykoem assalaam Riffia! Ik ben nog van de oude garde :hihi:
Ik heb haar hier lang niet meer gezien, stuur haar anders een pm.
 
21 aug 2011
13.008
244
Helllooooo :zwaai: af en toe kom ik hier nog wel tevoorschijn.
Ik geloof dat ze niet meer actief is... Heb haar al een tijdje niet meer zien reageren. Mis haar wel
 
8 apr 2013
890
159
Dames en heren.... ik ben na lang weg geweest terug. Wie kan mij nog herinneren???

Ik heel vaagjes, niet dat wij zo een goede band hadden ofzo, ook geen slechte hoor daar niet van, maar je spookt echt ergens in m'n achterhoofd rond!

Maar wat was de reden van je afwezigheid als ik vragen mag?
 
6 feb 2013
2.211
20
Ik heel vaagjes, niet dat wij zo een goede band hadden ofzo, ook geen slechte hoor daar niet van, maar je spookt echt ergens in m'n achterhoofd rond!

Maar wat was de reden van je afwezigheid als ik vragen mag?
hahah ik kan jou nog wel herinneren.
Door school, stage en werk had ik heel weinig vrije tijd over.
 
8 apr 2013
890
159
hahah ik kan jou nog wel herinneren.
Door school, stage en werk had ik heel weinig vrije tijd over.

Hahaha yek, vertel eens, hoe herinner je je mij? Wat voor beeld had je over mij?

Ja die dingen gaan natuurlijk voor rkempo! Maar maak van tijd tot tijd toch wat tijd voor ons vrij als dat eventjes kan!
 
6 feb 2013
2.211
20
Hahaha yek, vertel eens, hoe herinner je je mij? Wat voor beeld had je over mij?

Ja die dingen gaan natuurlijk voor rkempo! Maar maak van tijd tot tijd toch wat tijd voor ons vrij als dat eventjes kan!

Hmm ff goed na denken.. een rustig mannetje dat je soms echt aan het lachen maakt. Dat is het eerste wat bij me op komt bij het zien van je naam


Maar btw ik ga het proberen. Nu is het vakantie dus genoeg tijd. Maar zodra de schoolperiode weer begint weet ik niet of dat nog gaat lukken.

Maar wel leuk om weer terug te zijn!!
 
Bovenaan