Waarom is een Marokkaanse Negaffa zo duur?

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Amai nog niet, dat is makkelijk geld verdienen héhé. Reiskosten inbegrepen, gratis eten en drinken plus een maandsalaris binnen wat wil je nog meer :hihi:

En die negaffa's hebben vaak elk weekend een trouwfeest.. Dus zeker 4000 euro per maand pff ik zou ook negaffa worden als ik jou was!
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
In marokko?? Dat is duur! Maarja, de negaffa rekent vaak ook per lbsa dus sommigen t3ya99ant met hun 6 a 8 lebsat op 1 avond.

Ik had 2 lebsat inclusief huren van troon en 3ammaria van neggafa uit Belgie voor 1000 euro. Ze deed bij elke lebsa andere kapsel inclusief bij mijn eigen bruidsjurk voor het weggaan. Ze rekende ook natuurlijk reiskosten dus alles bij elkaar was ze prima!

Je bent gewoon opgelicht hoor :p Maar normaal is die negaffa of ziana zonder 3ammaria.
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
vind ht echt gewoon weg gegooit geld voor eendag.beter ga ik die geld in goede zaak besteden.zo .mijn huis inrechten of een auto kopen of naar oumra .of zelfs aan armen mensen die geen huis hebben of geen eten hebben.want die hebben dat geld hard nodig.ik zelf ga dat niet doen een lebsa en trouwjurk is al .hoeft ook nooit zo veel geld weg gooien.dat is te overdrijven.

We geven echt teveel uit aan een trouwfeest. Maar als je geld uitgeeft aan een grote zaal of goed eten, vind ik het niet eens zo erg tijdens een trouwfeest. Ik sta verbaasd van die vreemde kosten zoals DJ voor 1000 euro en negaffa 1000 euro, terwijl ze zelf geen kosten hebben.
 
27 aug 2012
90
2
We geven echt teveel uit aan een trouwfeest. Maar als je geld uitgeeft aan een grote zaal of goed eten, vind ik het niet eens zo erg tijdens een trouwfeest. Ik sta verbaasd van die vreemde kosten zoals DJ voor 1000 euro en negaffa 1000 euro, terwijl ze zelf geen kosten hebben.
Dj, ziana, dakka en alle andere diensten kosten meer dan 1000 euro...
 
5 mrt 2012
18.240
681
En die negaffa's hebben vaak elk weekend een trouwfeest.. Dus zeker 4000 eu per maand pff ik zou ook negaffa worden als ik jou was!

Haha nee ik heb andere grote plannen :hihi: Alhoewel vele zeggen dat ik visagist moet worden maar ik vind het geen leuke bijbaantje. Das leuk voor jezelf en om je vriendinnen en nichten opmaken af en toe. Maar echt serieus klanten hebben naah op den duur geraak je het zat!
 
19 jul 2011
504
3
In elhoceima weten ze echt niet wat make up is hoor. deze zomer op de wedding van men neef heb ik echt spoken gezien....mijn zusje had echt zin om die troep van hun gezicht te vegen en ze wat deftige foundation op te doen:hihi:
 
Bovenaan