Hijama

Status
Niet open voor verdere reacties.
26 aug 2015
8
4
Salaam wa3alaikoum,

Ik heb mij zojuist nieuw aangemeld.
Voor de geïnteresseerde: ik verricht Hijama bij vrouwen en ben een gecertificeerd Hijama therapeut.

Persoonlijk heeft Hijama mij in het verleden enorm veel geholpen en ben ik Alhamdoulilah genezen van zoveel klachten.

Ik heb het zo goedkoop mogelijk gehouden zodat het betaalbaar blijft. Daarnaast is hygiene heel belangrijk.
Per behandeling is het €25,-.

Hijama voor vrouwen.
Contact: telefoon/ whatsapp: (06) 57 71 89 14. E-mail: hijamamaassluis@hotmail.com
Facebook: hijama Maassluis

Zorg goed voor jouw gezondheid!
Ibnoe Abbas (moge Allah tevreden met hem zijn) heeft overgeleverd:
“Er zijn twee gunsten, waarvan de waarde nog wordt onderschat door een groot deel van de mensen. Deze zijn de gezondheid en vrije tijd.” (Buhari-6412)
De Profeet (vzmh) brengt deze twee gunsten onder de aandacht van de mensen. De eerste gunst is gezondheid. Men waardeert deze pas als men niet meer gezond is. Een groot deel van de mensen let niet op de bescherming van zijn of haar gezondheid. Steeds meer mensen lopen ernstige ziekten op, vanwege een slechte voeding of levensstijl. De tweede gunst is vrije tijd. Het is noodzakelijk dat men beseft hoe waardevol vrije tijd kan zijn en dat het goed dient te worden benut.
De Profeet (Vrede Zij Met Hem) legde uit dat Hijama een van de beste geneesmiddelen is: ‘’Het beste medicijn waarmee je jezelf te behandelen is Hijama, of is het een van de beste van uw geneesmiddelen," of "De beste behandeling die u kunt gebruiken is Hijama. " (Al Bukhari 5371)
Hijama is ook voor het genezen van sihr, bezetenheid en boze oog Bi ithnie Allah.
 
7 jan 2012
1.642
123
Waar verricht je precies hijama, in een kliniek of bij jou thuis? Want thuis is het vaak niet zo hygiënisch.
En hijama voor mannen kan niet?
 
26 aug 2015
8
4
Ik heb een kamer helemaal tot praktijkruimte ingericht. Het wordt gewoon op een behandeltafel gedaan met behandelpapier, alles wordt ontsmet, materialen worden niet hergebruikt.
Wat je in een kliniek vindt is ook bij mij te vinden.

Vooraf wordt er een intake gehouden en de bloeddruk gemeten.

Dus niet op een krukje of bed etc.
Alhamdoulilah heb ik tot nu toe hele tevreden en terug kerende klanten.

Ik doe het alleen voor vrouwen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan