Terug uit Marokko

2 aug 2012
2.406
160
Ahlaaal patron enakh!! :D

Ik ben net terug van Marokko! Ik wil nu al terug cry_

Ik zou er nog maanden willen blijven haha lekker geen stress en alleen maar ontspannen heerlijk :cool:
 
2 aug 2012
2.406
160
Wij hebben meegenomen:

Een hele lading abetig
Olijfolie
Pure honing
raibi
Adjoez
Iwzan, zemboe
Olijven
Druiven van rkempoe
25kg ajuinen haha
La vache qui rit
Vers gemalen kruiden
vatika (voor je haar)
Tonijn
Pipas king kotes en Tonik

Safi dat is het denk ik :)
 
Laatst bewerkt:
7 jan 2012
1.642
123
Wij hebben meegenomen:

Een hele lading abetig
Olijfolie
Pure honing
raibi
Adjoez
Iwzan, zemboe
Olijven
Druiven van rkempoe
25kg ajuinen haha
La vache qui rit
Vers gemalen kruiden
vatika (voor je haar)
Tonijn
Pipas king kotes en Tonik

Safi dat is het denk ik :)

Jullie zijn met de auto naar Marokko gereden?

Is Vatika echt goed voor je haar? Ik zie die flesjes vaak te koop in Belgie.
 
7 jul 2011
1.258
423
Jullie zijn met de auto naar Marokko gereden?

Is Vatika echt goed voor je haar? Ik zie die flesjes vaak te koop in Belgie.
Ik heb ook Vatika gehaald eentje die met cactus die ruikt echt lekker! En eentje met Zwarte zaad (habbat sawda).

Ik gebruik het voor me haar zodat het niet uitdroogd en het gezond blijft. ik vind het persoonlijk een goeie haarolie! :D
 
5 mrt 2012
18.240
681
Ik heb ook Vatika gehaald eentje die met cactus die ruikt echt lekker! En eentje met Zwarte zaad (habbat sawda).

Ik gebruik het voor me haar zodat het niet uitdroogd en het gezond blijft. ik vind het persoonlijk een goeie haarolie! :D
Haha ik heb vatika ook gekocht :haha:
 
7 jul 2011
1.258
423
Black seed, vatika shampoo citroen, yoghurt, Tea tree olie en Mint, Vatika Coconut en olie van vatika :haha:
En gij?
Hahahah jij hebt hun hele lijn gekocht!! :haha: ik heb alleen 2 olien gekocht eentje van cactus en de andere van black seed ( 7abbat sawda) is de shampoo ook goed ? Die van cocos is ook lekker hahah :D
 
5 mrt 2012
18.240
681
Hahahah jij hebt hun hele lijn gekocht!! :haha: ik heb alleen 2 olien gekocht eentje van cactus en de andere van black seed ( 7abbat sawda) is de shampoo ook goed ? Die van cocos is ook lekker hahah :D
Haha nee die citroen shampoo is wat er allemaal in zit hé dus denk heb in totaal 5 producten van vatika ofso. Black seed vind ik wel goed, heb dat in Maroc gebruikt.
 
7 jul 2011
1.258
423
Haha nee die citroen shampoo is wat er allemaal in zit hé dus denk heb in totaal 5 producten van vatika ofso. Black seed vind ik wel goed, heb dat in Maroc gebruikt.
Oh dus wat je erbij vermelde van yoghurt en tea tree enz dat zijn de ingredienten van de shampoo? Haha goeie dingen zitten erin dan als het zo is :p ik gebruik die nu ook vind die van cactus ook goed en ruikt best lekker
 
Bovenaan