Wat is er toch met mij aan de hand?

2 aug 2012
2.406
160
Zwijgend zit ik voor me uit te turen, mijn gedachten maken overuren. Huilend met een brok in men keel. Het wordt me allemaal even iets teveel.

Allerlei gedachtes die zich in mijn hoofd blijven binnendringen, wist ik maar hoe ik ze kon bedwingen. Waarom doet het leven toch zo’n zeer? Waarom ben ik al jaren mezelf niet meer?

Wat is er toch in hemelsnaam met mij aan de hand? Het lijkt wel of ik van de top in de afgrond ben beland. Dit gevoel is de afgelopen jaren beetje bij beetje bij mij naar binnengeslopen. En ik bleef steeds maar op verbetering hopen.

Ik heb er zelfs bepaalde dingen voor opgegeven, maar ook dat gaf geen verbetering in mijn leven. Dat ik positiever moet denken, dat weet ik al te goed, maar voor mijn gevoel heb ik het allemaal zelf verpest.

Soms weet ik niet eens meer een reden voor mijn bestaan, en moet ik vechten voor de kracht om er mee om te kunnen gaan. Ik wil zo graag weer de wijde wereld in. Maar met zo’n gevoel heeft dat gewoon geen enkele zin.

Voorlopig zal het ook nog wel even zo blijven. Dus laat me beter maar stoppen met schrijven.
 
Laatst bewerkt:
2 aug 2012
2.406
160
Niemand weet hoe eenzaam ik me soms voel..
Niemand weet wat ik met die pijn bedoel..
Soms, zo vele mensen om me heen
en dan ineens weer heel alleen!
De pijn is gewoon niet te beschrijven
..een gevoel van gemis en spijt..

DAT IS HET GEVOEL VAN EENZAAMHEID!
 
5 mrt 2012
18.240
681
Mooi geschreven! Na regen komt zonneschijn! Dus geef niet op! Na moeilijke tijden komen makkelijke tijden dikke knuffel :hug:
 
19 okt 2014
121
36
Me liefste vriendinnetje bintje, hoe is het met je lieverd?

Je bent ma shaa Allah een sterke meid, ik weet dat het soms moeilijk kan zijn voor je om alles in te houden. Maar lieverd, ontspannen zal je echt goed doen. Probeer mensen in je leven te laten waar je de indruk hebt van, die is wel te vertrouwen. Leer van de fouten die je maakt, probeer alles een plekje te geven en je zult je rustiger voelen.

Ookal woon je niet hier in de buurt, lieve bintje. Weet wel dat ik er altijd voor je bent, wanneer dan ook! Als je wil, mag je me bellen/appen/prive berichten. Ik zal je altijd In shaa Allah helpen!!

Weet dat ik van je hou Omwille van Allah:hug:

Liefs,
Siraa
 
2 aug 2012
2.406
160
Me liefste vriendinnetje bintje, hoe is het met je lieverd?

Je bent ma shaa Allah een sterke meid, ik weet dat het soms moeilijk kan zijn voor je om alles in te houden. Maar lieverd, ontspannen zal je echt goed doen. Probeer mensen in je leven te laten waar je de indruk hebt van, die is wel te vertrouwen. Leer van de fouten die je maakt, probeer alles een plekje te geven en je zult je rustiger voelen.

Ookal woon je niet hier in de buurt, lieve bintje. Weet wel dat ik er altijd voor je bent, wanneer dan ook! Als je wil, mag je me bellen/appen/prive berichten. Ik zal je altijd In shaa Allah helpen!!

Weet dat ik van je hou Omwille van Allah:hug:

Liefs,
Siraa

Hey lieve Siraa, alhamdoulilah het gaat beter dan voorheen.

Het lukt me niet om het een plekje te geven en daarom blijf ik in die cirkel hangen maar ghayr alles gebeurt met een reden. Alleen Hij weet wat het beste is voor ons.

Das super lief van je, samen met veel andere leden hier die allemaal voor me klaar stonden. Dankejwel lieve siraatje :hug:

Zorg noggoed voor jezelf! Dikke knuffel
 
Bovenaan