klachten vitamine D te kort

3 apr 2015
2
0
Hoi iedereen,
Mijn naam is Amy en ik ben student op de hogeschool Leiden. Voor mijn studie wil ik graag een onderzoek doen naar vitamine D en allochtonen. Het is namelijk gebleken dat allochtonen een groot te kort hebben aan vitamine D, wat op lange termijn vervelende tot zelfs ernstige klachten kan veroorzaken. Hierdoor vroeg ik mij af of er belangstelling is om hier verder onderzoek naar te doen.
Ik wil een enquête op stellen, die maar slechts 2 minuten van je tijd zal kosten.
Het doel is om de enquête door 200 mensen in te laten vullen. Vandaar dat ik via dit forum dit onder jullie aandacht wil brengen.
Ik hoop snel jullie reacties te zien :D.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Amy, student van hogeschool Leiden
 
23 okt 2011
3.236
175
ergens op internet kan je de vragen van je enquete en eventuele keuze antwoorden.
hier kan je de link plaatsen , gaat veel makkelijk dan waaneer je via Pm communiceert
veel succes verder met je onderzoek
 
6 feb 2011
2.708
25
Daar heb je helemaal gelijk in een van de hatelijkste klachten is pijnen aan botten..

Verder kan ik nooit weten welke klachten bij wat hoort als je van alles in je bloed mist :haha:
 
3 apr 2015
2
0
Bedankt voor de reacties! Je hebt inderdaad helemaal gelijk. Zodra ik de enquete klaar heb, zal ik de link plaatsen.
 
Bovenaan