Stageleven

20 feb 2014
134
14
Hey studentjes,

Hebben jullie tijdens stage ook altijd zo een opgesloten gevoel, en het gevoel dat je gewoon geen leven hebt.
Volgens mij ben ik 'n beetje depressief aan 't worden, terwijl ik naar dat mooie zonnetje kijk uit 't raam.:(
 
9 jul 2013
376
33
Ik vond stages ook wel leuk, nooit echt problemen mee gehad. Waar loop jij stage?
 
14 jan 2014
287
107
Ik heb 3 jaar lang stage gelopen,, en moet je eerlijk zeggen ik mis het!! ik haat school maar stage was gwn eccht leukk
 
7 jan 2012
1.642
123
Het hangt echt af waar je stage loopt. Als er leuke werksfeer is met leuke mensen, en je krijgt beetje betaald dan is wel leuk.
 
20 feb 2014
134
14
Ik heb 3 jaar lang stage gelopen,, en moet je eerlijk zeggen ik mis het!! ik haat school maar stage was gwn eccht leukk
Ik vond stages ook wel leuk, nooit echt problemen mee gehad. Waar loop jij stage?
ik vond het juist hee erg leuk omdat ik bijna heel de dag bezig was haha
Het hangt echt af waar je stage loopt. Als er leuke werksfeer is met leuke mensen, en je krijgt beetje betaald dan is wel leuk.

Ik ben juist helemaal andersom, ik heb véél liever school, dan stage. Op school ben ik be3da een keertje vroeg uit, een keertje laat beginnen, kortom hou nog m'n vrije tijd over. Ik loop momenteel stage bij de gemeente (afdeling bezwaar & beroep), op zich leuke werkzaamheden, leuke werksfeer, lieve mensen en ik krijg uitbetaald, dus daar ligt het niet aan haha.
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Stage is echt slavernij, hard werken voor misschien een euro per uur. En vaak krijgt de student helemaal niks betaald, terwijl hij/zij wel de werkzaamheden verrichten die de werknemers daar binnen ook doen. Stagiaires worden gewoon gebruikt.
 
Bovenaan