goede huwelijkspartner vinden

7 jan 2012
1.642
123
Niemand denkt nog aan trouwen. De meeste Marokkanen die ik ken zijn tevreden met relatie op afstand of samenwonen.
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Trouwen is makteb zeggen ze toch?

Teaser ben je een man of vrouw?
 
20 mei 2015
34
23
geduld is een schone zaak hea..
verwacht het onverwachte en het onverwachte word verwacht
Facebook is idd 1 van de trends
Wat denk je van moskee voor de vrouwen lijkt soms wel een relatiebureau haha
 
7 jan 2012
1.642
123
geduld is een schone zaak hea..
verwacht het onverwachte en het onverwachte word verwacht
Facebook is idd 1 van de trends
Wat denk je van moskee voor de vrouwen lijkt soms wel een relatiebureau haha

Hoe kunnen vrouwen in een moskee een man vinden? Ze bidden toch niet samen bij jullie?
 
20 mei 2015
34
23
Ooh zo.. maar dat vind ik wel goed. Beter via moskee iemand leren kennen dan via discotheek of station.
Nee joh, is hsouma, daar is de moskee niet voor bedoeld..
Je gaat naar de moskee om te bidden, om na hadiths te luisteren, hassanats op te bouwen.

En niet om mensen te vragen ben je getrouwd heb je kids hoe oud ben je?
 
8 apr 2013
890
159
Nee joh, is hsouma, daar is de moskee niet voor bedoeld..
Je gaat naar de moskee om te bidden, om na hadiths te luisteren, hassanats op te bouwen.

En niet om mensen te vragen ben je getrouwd heb je kids hoe oud ben je?

:wha::wha::bounce:Helemaal mee eens!
Maar als puntje bij paaltje komt, dan is het op zich geen 'verkeerde' manier toch! Althans niet als dat je enige intentie is om naar de moskee te gaan! De intentie dat je naar de moskee gaat om Allah swt te aanbidden moet er natuurlijk wel zijn, en als een vrouw/meid dan een meisje leert kennen in de moskee die dan geschikt kan zijn voor haar zoon/broer, is daar niks mis mee toch!

Nogmaals, maar dat moet niet DE intentie zijn dat een persoon dan naar de moskee gaat! Laat dat ff duidelijk zijn. (Mohim mijn mening:mstong:)
 
Bovenaan