Een tijdje terug..

1 dec 2012
3.248
61
Mabrouk a tasrieth, moge Allah subhanahuwata'ala je huwelijk zegenen en je vele gezonde kleine lopititiaatjes schenken!

Doe je mannetje de groetjes uit rkempo
Allah ie barak fiek. Amien shokran, moge Allah jou een vrouw schenken :) Hihi de kleine lopititia's kunnen wachten :haha: Zal ik doen :p
 
5 mrt 2012
18.240
681
Sorry schat als je eens wist hoe druk ik het had :( , had er niet aan gedacht.. Ik was een echte bridezilla. :haha: Alhamdoelilah dat was het zeker :love:

Haha geeft niks, ik dol maar met je. Ik wil uitgebreid verslagje lezen dus zied typen maar!:p
 
8 apr 2013
890
159
Allah ie barak fiek. Amien shokran, moge Allah jou een vrouw schenken :) Hihi de kleine lopititia's kunnen wachten :haha: Zal ik doen :p
Allahuma ameen, shokran! Ahaha hoe eerder de kleintjes hoe beter, en gezelliger voor jou, eba3da hoef je niet meer alleen te zijn als je man aan t werk is! En zal jullie huwelijk ook goed doen denk ik!
 
1 dec 2012
3.248
61
Allahuma ameen, shokran! Ahaha hoe eerder de kleintjes hoe beter, en gezelliger voor jou, eba3da hoef je niet meer alleen te zijn als je man aan t werk is! En zal jullie huwelijk ook goed doen denk ik!
Ik denk er nog niet aan , maar ze zijn wel welkom :hihi: geloof me heb veel te doen als me man weg is. Hele huis kuisen en als ik klaar ben , is hij er al.
 
1 dec 2012
3.248
61
Ben er weer na een tijdje.. Iedere keer zeg ik tegen mezelf ik kom hier eens kijken , maar dan is de dag voorbij ga ik weer pitten.
 
Bovenaan