Waarom worden Marokkaanse vrouwen zo dik nadat ze getrouwd zijn?

28 sep 2015
5
2
Salam allemaal.

Nou vroeg ik mij het volgende af.
Marokkaanse vrouwen zijn erg mooi als ze single zijn.ze zijn vrolijk zelfverzekerd ze verzorgen zichzelf
Goed met dure producten zoals chanel en vichy☺ maar zodra ze getrouwd zijn veranderen ze in dikke lelijke broedmachines Hoe komt dat toch? What the ****? Doet het huwelijk toch met jullie..en waarom krijgen jullie zo snel kinderen,wesh denken jullie dat de wereld morgen vergaat wella? Baz 3likom.
Verzorg jezelf ten alle tijde dames
Omdat je het waard bent
 
5 mrt 2012
18.240
681
Haha LOL! Haha het is gewoon je aanleg, de ene komt makkelijk bij de andere valt makkelijk af. Ik ken iemand die ondertussen al 3 kinderen op de wereld heeft gezet en er nog steeds goed uit ziet + hetzelfde gewicht heeft behouden. Dus het is niet onmogelijk héhé! :hihi: Het ligt per persoon gewoon... Ik vind het juist belangrijk dat je in een huwelijk er verzorgd uitziet en aantrekkelijk blijft voor je echtgenoot... Betreft kinderen, er zijn koppels die niet kunnen wachten om een gezin te stichten (het volledige plaatje willen met een baby erbij etc) en andere getrouwde stelletjes die kiezen ervoor om eerst te 'genieten van het getrouwde leventje' voordat ze aan kinderen beginnen. Ieder zijn eigen voorkeur hé!

Maar andersom is het ook hey, "Marokkaanse mannen"komen ook sneller bij als ze getrouwd zijn "blijkbaar"... Maar dat vind ik ook onzin. Ik bedoel het ligt gewoon aan je levensstijl... je bepaalt zelf hoe je leeft en als je getrouwd bent, kunt ge er nog steeds deftig uitzien en kan je nog steeds gaan sporten en je maakt daar lekker tijd voor en daarmee basta!

 
7 jan 2012
1.642
123
Het heeft niks met aanleg te maken, jullie koken teveel ongezond en willen niet sporten. Kijk Nederlandse vrouwen allemaal drie vier kinderen en gewoon op fitness een paar keer per week. Dus jullie moeten meer sporten!
 
5 mrt 2012
18.240
681
Het heeft niks met aanleg te maken, jullie koken teveel ongezond en willen niet sporten. Kijk Nederlandse vrouwen allemaal drie vier kinderen en gewoon op fitness een paar keer per week. Dus jullie moeten meer sporten!

Echt wel, als je altijd slank bent geweest ga je niet opeens dik worden hé! Jullie jullie jullie seg :hihi: Haha ik zal gezond koken later en nog steeds fitnessen hoor en zal later ook op de lijn letten van mijn man hij zal ook moeten sporten als ik zie dat ie is bijgekomen! :p

Ja daar heb je wel gelijk in. Sommige vrouwen verwaarlozen zichzelf als ze zijn bevallen en denken die zwangerschap kilootjes gaan van zichzelf weg maar is niet zo. En de Nederlandse vrouwen worden gesoigneerd door hun mannen, ze letten op de kids terwijl zij lekker gaan fitnessen, joggen, hardlopen, zwemmen en leuke dingen doen met vriendinnen haha denk niet dat er zulke Marokkaanse mannen bestaan die dit zeggen "schat ga maar lekker sporten, ik zal wel op de kinderen passen" :hihi:

LOL!
 
31 dec 2012
2.957
300
LOL, a kaaaaaaaaaaaaaaammm senni, mana dik. En de man blijft zeker mooi slank? Hahaha, net als de vrouw moet de man zichzelf ook verzorgen. Mamita mamita en televisie, daar wordt je niet slanker van!

Zowel man als vrouw geldt: let op voeding, beweging en natuurlijk; blijf jezelf mooi opmaken en aankleden. Dat is het beste te realiseren als je werkt. Dan heb je alles in één ;)
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Mijn vrouw stuur ik uit huis als ze dik wordt. Alleen de man mag dik worden, de vrouw niet. :p
 
7 jan 2012
1.642
123
Echt wel, als je altijd slank bent geweest ga je niet opeens dik worden hé! Jullie jullie jullie seg :hihi: Haha ik zal gezond koken later en nog steeds fitnessen hoor en zal later ook op de lijn letten van mijn man hij zal ook moeten sporten als ik zie dat ie is bijgekomen! :p

Ja daar heb je wel gelijk in. Sommige vrouwen verwaarlozen zichzelf als ze zijn bevallen en denken die zwangerschap kilootjes gaan van zichzelf weg maar is niet zo. En de Nederlandse vrouwen worden gesoigneerd door hun mannen, ze letten op de kids terwijl zij lekker gaan fitnessen, joggen, hardlopen, zwemmen en leuke dingen doen met vriendinnen haha denk niet dat er zulke Marokkaanse mannen bestaan die dit zeggen "schat ga maar lekker sporten, ik zal wel op de kinderen passen" :hihi:

LOL!

Er zijn wel vrouwen die altijd dun waren geweest. Maar na huwelijk en zwangerschap opeens dik zijn geworden. Als je getrouwd bent blijf je veel meer thuis en daarom wordt de vrouw dikker.

Vrouw hoeft niet met haar vriendinnen te sporten, ze kan ook met haar man gaan bewegen :p
 
5 mrt 2012
18.240
681
Er zijn wel vrouwen die altijd dun waren geweest. Maar na huwelijk en zwangerschap opeens dik zijn geworden. Als je getrouwd bent blijf je veel meer thuis en daarom wordt de vrouw dikker.

Vrouw hoeft niet met haar vriendinnen te sporten, ze kan ook met haar man gaan bewegen :p

Conclusie: zowel man en vrouw beide gaan sporten leven ze nog lang en gelukkig :hihi:
 
5 mrt 2012
18.240
681
Dus later veel sporten en gezond koken :haha:

Haha doe ik al, maar niet om af te vallen gewoon als ontspanning en om alle frustratie uit te gooien en gezond eten is ook lekker hoor maar af en toe smaakt ne pak friet ook wel lekker hoor maar dan zonder mayonaise maar met samoerai saus hmmm
 
Bovenaan