Waarom worden Marokkaanse vrouwen zo dik nadat ze getrouwd zijn?

1 dec 2012
3.248
61
Ik heb die probleem nu ook , gelukkig ben ik optijd maatregelen gaan nemen. Voor het huwelijk woog ik 55. 4 maanden later bijna 80 kilo. Ik at bijna niets , waar kan het aan liggen? Ik ben alhamdoelilah afgevallen. Weeg nu rond de 70. In sha Allah zal ik 60 bereiken.
 
7 jul 2011
1.258
423
Ik heb die probleem nu ook , gelukkig ben ik optijd maatregelen gaan nemen. Voor het huwelijk woog ik 55. 4 maanden later bijna 80 kilo. Ik at bijna niets , waar kan het aan liggen? Ik ben alhamdoelilah afgevallen. Weeg nu rond de 70. In sha Allah zal ik 60 bereiken.
Wayaww tbarkellah! Hoe kan dat dan? Werk je ? Want als je niet werkt dan kan het misschien zo zijn dat je dan vaak thuis zit en niks doen behalve eten naar binnen happen :haha:

Maar Allahua3lem, Het komt helaas wel vaak voor bij de marokkaanse vrouwtjes msakin
 
29 aug 2014
17
13
Ik houd van gezond koken en eten, maar de Marokkaanse man wil altijd het eten van zijn eigen cultuur, zoals tajine en dergelijke. Hoe kun je dan gezond gaan koken als zij om het eten zeuren.

Stop met zeuren en kijk eerst naar wat je echt wilt. En dat wijzen met dat vingertje naar een ander is een goede oefening om dit bij jezelf te doen, alvorens je dit bij anderen doet. :hihi:
 
7 jan 2012
1.642
123
Ik heb die probleem nu ook , gelukkig ben ik optijd maatregelen gaan nemen. Voor het huwelijk woog ik 55. 4 maanden later bijna 80 kilo. Ik at bijna niets , waar kan het aan liggen? Ik ben alhamdoelilah afgevallen. Weeg nu rond de 70. In sha Allah zal ik 60 bereiken.

van 50 kilo naar 80 kilo?? Heeft jouw man een taartwinkel?
 
31 dec 2012
2.957
300
Ik heb die probleem nu ook , gelukkig ben ik optijd maatregelen gaan nemen. Voor het huwelijk woog ik 55. 4 maanden later bijna 80 kilo. Ik at bijna niets , waar kan het aan liggen? Ik ben alhamdoelilah afgevallen. Weeg nu rond de 70. In sha Allah zal ik 60 bereiken.

Wauwie. Ik ben juist minder gaan wegen, zelfs nadat ik bevallen was kwam ik terug op een lichter gewicht dan ervoor.

Hamdolah zal ik dan maar zeggen haha
 
27 jul 2015
13
12
Ik heb die probleem nu ook , gelukkig ben ik optijd maatregelen gaan nemen. Voor het huwelijk woog ik 55. 4 maanden later bijna 80 kilo. Ik at bijna niets , waar kan het aan liggen? Ik ben alhamdoelilah afgevallen. Weeg nu rond de 70. In sha Allah zal ik 60 bereiken.

Als je de pil slikt kan het ook gewoon daaraan liggen? Ken veel mensen die door pil zijn bijgekomen, maar zodra je ermee stopt zal je weer afvallen. In sha allah lukt het je!
 
5 mrt 2012
18.240
681
Mijn dokter zegt dat je niet bij komt van de pil en dat het puur gezever is en dat vrouwen dat als excuus gebruiken als ze zijn bijgekomen :hihi:
 
1 dec 2012
3.248
61
Ik ga stuk om jullie reacties, nee ik slik geen pil. Ik weet echt niet hoe het kwam dat ik zoveel was aangekomen , vast en zeker omdat ik elke dag niets deed en alleen maar at, maar nu ben ik weer begonnen met school en ook af en toe hardlopen. Alhamdoelilah vond me man het geen probleem.

Alhocima: Hahhahahaha nee was het maar zo , ik hou niet echt van taart.

Boussakia : Tbarka'Allah dat je niet aankomt wees blij , misschien ben je hele tijd bezig , komt het misschien daardoor.
 
9 jan 2014
652
162
Als de vrouw aankomt tijdens huwelijk hoeft het geen ramp te zijn. Ik neem aan dat je trouwt met iemand om de persoonlijkheid en niet om gewicht van iemand. En als je wat langer met elkaar getrouwd bent groeit de liefde en maakt uiterlijk minder uit.

Goed gesproken! Bravo.
 
Bovenaan