positiviteit!!!

5 mrt 2012
18.240
681
@whatever

Lieve whatever ik ben heel blij dat je een lid bent van rkempo, je bent net een big sister voor mij en dat kunnen we hier niet missen natuurlijk haha..
Altijd ben je fier op mij als ik iets goed heb gedaan net als een grote zus en daar word ik dus altijd heel blij van.
Jou humor is altijd kapot lachen. wij lachen soms om dingen die de hollanders ni begrijpen en da maakt het nog grappiger hahaha.
U innerlijke kant is ma sha allah prachtig!!!
je bent een super super grave meiske haha
Moge allah jou beschermen van al het kwade amien!
~mocrow~
[emoji4] [emoji8] [emoji173]

Ooh das lief van je! bedankt voor je lieve woorden mocrowtjuh :love: :love:
Ameen hetzelfde geldt voor jou! Nu is het mijn beurt om iets terug te zeggen hihi


@mocrow
Ik beschouw je ook als mijn kleine zusje. Ik kan ook altijd met jou lachen lieve chouké.
Je bent altijd super vrolijk en af en toe zo gek als een deur. :hihi:
Mijn belgische chicka big love for ya<x3
 
21 aug 2011
13.008
244
Sow, kei lang geleden amai...

@Saloua_
Een hele leuke, grappige, fantastische meid! Het is alweer een tijdje geleden dat we mekaar nog hebben gesproken, maar dat we toen hadden gelachen 'van't kan niet meer' zal ik niet gauw vergeten.
 
8 apr 2013
890
159
:wha::wha:Stelletje slijmballen allemaal hier! Kom op en zeg gewoon wat jullie echt vinden!
Ik vind jullie allemaal gewoon een stelletje hypocrieten, een bij elkaar geraapt soepzooitje. Met teveel geslijm en weinig karakter!

Ehmm ahah oke oke, nee glapjuhh!
Ik mag jullie wel! De meeste dan!
Maar 1 persoon mag ik net ietsje meer dan de rest...die heeft een speciaal plekje in m'n hart:love:!
 
Bovenaan