Interieur woonkamer.

7 jul 2011
1.258
423
Salaam 3alaykoum a imazighen,

Het begint hier langzamerhand af te sterven dus ik dacht laat ik eens iets plaatsen.

Als jullie later getrouwd zijn of jullie alleen gaan wonen, zouden jullie dan jullie woonkamer oldskool marokkaans inrichten? dus met de sdader poespas erop en eraan bijpassende tafel, gordijnen etc. of lekker westers, leren banken, eettafel etc..

Ben benieuwd naar de reacties :hihi:
 
7 jul 2011
1.258
423
Ik zou mijn woonkamer modern inrichten, met paar Marokkaanse details. Dus niet met sedari maar moderne banken. Ik vind die marokkaanse sedari ook niet lekker zitten, net of je op steen zit in het begin en later zakken ze al haha
Alatiff die ingezakte seddari´s zijn hel om op te zitten/slapen geef mij maar dan de grond :hihi:
Ik zelf vind seddari's wel mooi, van die moderne zijn :love: maar moet goede sponga kwaliteit zijn anders atmiyrad gha r7id. In Marokko zat ik welleens op die seddari met gare sponga, ik ging stuk in mezelf toen ik erop ging zitten :wha: ik zakte naar beneden en het was gewoon echt moeilijk zitten :wha: Maar die westerse leren banken die zitten heerlijk en zijn ook :love: haha mohim er moet zoiezo een marokkaans/arabisch tintje aan hangen.
 
Bovenaan