Beheerder Rkempo ...

Marocia

Moderator
8 okt 2016
201
31
Ik ga het voorleggen aan de admin, en dan komt er zeker een mailtje uit. Een goed idee!! Top dat er mensen zijn die meedenken :)
 
1 mei 2012
8.118
110
Ik denk dat ik weet wat topicstarter hiermee bedoeld.

In de periode 2011-2012 toen de oude leden aanwezig waren kregen we een mailtje gestuurd ''Rkempo.nl mist jou'' wanneer we een tijdje niet meer actief waren op de forum. Dit had best veel effect op de oude leden (Samir, Sara, Ouafa, MTL, aitwayaghertje, Yesmina-, karim, JustABoy, WHATEVER, Aqbuch, Thchum3et etc.) en die kwamen als kippetjes weer terug hahaha.

Goed idee! Ik mis de oude tijden hier hahah, ik betwijfel alleen of het ooit nog zo gezellig zal worden..
 
14 jan 2014
287
107
Aslaaaam allemaaal,
Wauwwww wat ben ik hier lang niet geweest. Moest even met toeval iets van deze site halen en dacht even rond neuzen.. maar nog steeds dooie boel hier..

Denk idd dat de meeste getrouwd zijn enzo... Ik in ieder geval wel en daarom ben k hier eigenlijk niet meer. Maar hen genoeg vrije tijd hahahaha dus wie weeet zal ik vaker ff langs komen als er mensne zijn die mij nog kennen hihi
 
16 apr 2011
6.315
77
OMG, wat ben ik lang niet online geweest op een pagina. Ik mis echt de oude leden. Is er ondertussen al een mail gestuurd? Super leuk idee. Ik ben ook getrouwd met Sen kleine maar heb zeeën en zeeën en zeeën van tijd.. Dus mss kunnen we samen nieuw leven inblazen in deze pagina?? Who’s in??

Weet niet of jullie mij nog herinneren?
 
31 dec 2012
2.957
300
OMG, wat ben ik lang niet online geweest op een pagina. Ik mis echt de oude leden. Is er ondertussen al een mail gestuurd? Super leuk idee. Ik ben ook getrouwd met Sen kleine maar heb zeeën en zeeën en zeeën van tijd.. Dus mss kunnen we samen nieuw leven inblazen in deze pagina?? Who’s in??

Weet niet of jullie mij nog herinneren?
ik ken jou wel. Mashalah tijd vliegt :)
 
Bovenaan