Promoot Rkempo! ROegaa!

Samir 12 jun 2011

1. Samir

Samir Viva Real Madrid Populair

10.608
    117
    0
    :banana: Zied a leden, laten we rkempo de grootste berbersite maken van nl en belgie! :banana:

Geef de site door aan al je vrienden/vriendinnen met een doorstuurmailtje, hang een rkempo vlag buiten, schreeuw Rkempooooooo van de daken, plaats een rkempo tatoeage op je arm, naai rkempo op al je feestkleding. Ta ziedd!

We hebben nu 440 leden, ik wil voor eind juli het dubbele leden zien! Iedereen doet eraan mee:hadj:

wie niet eraan meedoet, kan beter vaker onder zn auto kijken.. :bom:

2. HAhahahahahahahahahahahahahahaha!!!!

Samir wil je tagshasht er ook bij hebben als lid?:p

3. Zid zid stimuleer je broeders en zusters hier tot het slechte met je tattoo laten zetten! Zet er ba3da bij van henna a minierr :p

4. of een neppe je weet wel die je vaak terugvindt bij kauwgom hahah :p

5. Hahahaah bestaan die nog?
    Krijg 'n flashback van Asterix & Obelix haha

6. hahahaha, ik denk dat die nog wel bestaan hoor maar die van rkempo moeten nog uitkomen denk ik hahah...

7. ELISA1

ELISA1

823
    10
    0
    Jij verdient er geld aan en wat zit er in voor mij of voor ons????:cool:

8. Samir

Samir Viva Real Madrid Populair

10.608
    117
    0
    hahaha elisa laten we t zo doen.. ik en jij delen de buit. Alles wat ik verdien aan deze site deel ik met jou, safie? walah dit meen ik echt.

maar op 1 voorwaarde.. De kosten van deze website delen we ook door 2. ga je akkoord?

9. hmm.. ik ruik een deal.. wat krijg ik?

10. ELISA1

ELISA1

823
    10
    0
    Ok DEAL, maar ik moet de garantie hebben dat er iets in zit. Dus niet dat de onkosten hoger zijn dan de winst he...

11. hahaha elisa is slim!

ik denk dat de kosten hoger zijn, anders zou hij dat niet aanbieden. maar de site is ook nog nieuw dus misschien daarom

12. haha latifa i think so..

13. ait-touzintje

ait-touzintje Populair

13.037
    243
    0
    whahah moest zo lachen om dit!! :lol:

Deel Deze Pagina