Reis naar Marokko

ELISA1 5 apr 2011

1. ELISA1

ELISA1

823
    10
    0
    Wat heb je liever, met de auto naar Marokko of met het vliegtuig?

2. -AmazighChick

-AmazighChick Populair

13.482
    70
    0
    Auto. Onderweg is leukst met auto.

3. met de auto want met de auto is veel gezelliger en als je moe bent kan je effe rondje lopen buiten en in het vliegtuig blijf je maar zitten

4. Met de auto is altijd gezelliger :d Alleen wordt dan beetje ziekjes maar ma3lisch.. het geruzie in de auto hoort er ook gwn bij haha wie waar gaat zitten .. vechten om het eten :p vragen om te stoppen en natuurlijk 100x vragen wanneer we er eindelijk zijn.. hahaha

Alleen as zondag gaan wij Inshallah maar dan wel met het vliegtuig..

5. hahaha ja dat wel maar ja dat overleef ik wel ik wil ook meeeee zondag :p

6. Met de auto natuurlijk, al die verhalen die ik lees komen mij zeer bekend voor.
    Ruzie om de plaats van wie voor zit komt bij ons heel weinig voor, ik zit meestal voor omdat ik dan mijn vader help met de weg :p
    En ja het eten met ze allen in verschillende restaurants, je vader die probeert uit te leggen dat ie geen suiker wilt in het spaans (wat niet lukt), parkeerplaatsen tussen de bomen in de bossen van frankrijk, gewoon prachtig.
    En ja dan kom je in spanje, de hitte, en dan ben je eindelijk blij als je algeciras op het bordje zit voorbij gaan, of die grote mega zwarte stier, me broertje van 8 noemt em 3ami torro :p hahaha! met de auto is egt aangeraden.

7. Ik ga deze jaar met mijn eigen auto , ik ga helemaal alleen rijden weetje hoe vett

8. ik ga met de fiets naar marokko

9. hahahahah hans idd ja .. die stier :p

Ik zelf moet meestal ook van voor .. dan rennend uit de auto als we eindelijk stoppen zie je een volle parkeerplaats met overal Marokkanen .. de een die aan het slapen is, de ander die aan het eten is (wat meestal het geval is) ..kinderen die rondrennen haha .. blijft dus altijd leuk :D

10. jaaaa, en dat haat ik!!!!!!!!!, allemaal mensen, en dan stap ik uit met men zonnebril, iedereen kijkt je aan, denk ik van heb ik poep in me ogen ofzo.
    die marokkaanse plaats in spanje waar elke marokkaan te vinden is, daar kom ik altijddd mensen tegen, daar blijven we ook 2 uurtjes ofzo, dan gaan we weer loesoeee

11. Yesmina-

Yesmina- Populair

12.856
    99
    0
    Met de auto! Altijd gezellig! Wij gaan altijd met 3 á 4 auto's, dus 4 gezinnen. Het heeft zijn voordelen, maar ook nadelen.

Deel Deze Pagina