Rkempo / Marokko 2011 was ....

karim 24 jul 2011

?

Hoe was zomer Marokko 2011?

1. Echt Geweldig!

6 stem(men)
    66,7%
  2. Zoals altijd

1 stem(men)
    11,1%
  3. Saai

1 stem(men)
    11,1%
  4. Tazzz was dit het??

1 stem(men)
    11,1%
  1. Hoe was zomer Marokko 2011 dit jaar voor jullie?

2. marokko 2011 is rwina! tanger is echt mooi geworden

3. Hahaha leuke poll ahahahah

ben deze zomer niet geweest maar mn vakantie was erg leuk!

4. -AmazighChick

-AmazighChick Populair

13.482
    70
    0
    Ik ben nog steeds in Mijn Landje, maar ik vind het echt geweldig! Leukste vakantie in Marokko tot nu toe!

1 person likes this.
  5. Sara

Sara

6.166
    23
    0
    Geweldig al was het kort lol, hahahahah ik moet lachen om die tazz was dit het hahaahhahahahahahaah

6. Hahahaha ja saar me2

7. Ik ben er echt lang geleden niet meer geweest. familieproblemen enzo. Vroeger was dat leuk, zo atahed a re3rasie, atahed atajmeeth macha roeha kolchi ihchaa. zomer 2012 ga ik zelf water halen op men ezeltje of men nichtje nu mee willen/mogen of niet

8. haha ik heb wel met een ezeltje water gehaald.. jammer genoeg niet meer met die oude aardewerk kruiken (ikbuchen) maar gewoon met die plastic flessen waar olijfolie of zonnebloemolie in zit tazz vroeger was alles veel leuker

9. waar ben je in marokko?

10. Samir

Samir Viva Real Madrid Populair

10.608
    117
    0
    marokko 2011 is rustiger dan andere jaren merk ik. maar wel erg gezellig!

11. als jij je verbergt in rkempo is het zeker rustig. ga eens naar tanger, ga je zien of het rustig is hahah

12. musti

musti

5.830
    132
    0
    naar het schijnt dit jaar hoceima naar de vaantjes door mensen zonder schaamte :(

13. ik was in hoceima playa met een neef van mij. Hij kwam daar een meisje tegen die hij mocht insmeren. shab hollanda hahaha allemaal in bikinis. En een paar uur later kom je ze tegen in de centrum van hoceima in hoofddoek en zomerrok.

14. laat staan wat er gebeurt op de parking van hoceima. Beter begin ik daar niet over hahaha

15. musti

musti

5.830
    132
    0
    hahahaha dat gaan jullie vrouwen worden in nederland, veel succes met vrouwen van abderrahman en alle man. Of zijn het nu anti's en nigga's haha bsahtkoum

Deel Deze Pagina