Sexy Marokkaanse Zina Danst Gruwelijk!

Just_a_Boy 16 mei 2011

1. [video=youtube;BAHPCI8qB2Q]http://www.youtube.com/watch?v=BAHPCI8qB2Q[/video]

waaauwwwwwww... zo een vrouw wil ik!

2. Dit meen je toch niet eh noem jy dat dansen

3. het is maar wat je verstaat onder de definitie dansen....

4. -AmazighChick

-AmazighChick Populair

13.482
    70
    0
    Die kende ik al, maar ik vind het eigenlijk gewoon een ----.

5. het is dat ze en korte jurk draagt , als het een lange was zou je het niet zien

6. ik kan het beter :$

7. dan wil ik jou eens zien dansen bella haha

8. hahaha iedereen kan het wel beter geloof ik..
    maar deze kleine meid overtreft haar zeker.
    [video=youtube;9-ruW_RtG94]http://www.youtube.com/watch?v=9-ruW_RtG94&feature=related[/video]

9. Dat laatste filmpje vind ik echt niet kunnen :s
    Dit is echt 'voeding' voor die pedo's. En de manier waarop ze danst en wat ze aanheeft is te als is ze ze3ma nog zo jong. Hoort niet.

En dat eerste filmpje.. ja wat je dansen noemt he.

10. musti

musti

5.830
    132
    0
    Lieve Thayri, wees gerust het waren gitans (zigeuners) zeker roma-zigeuners het laagste van het laagste. :D

11. i necc masnegh, je komt tegenwoordig de raarste/ergste dingen tegen. Dan nog is ze een van die gitanos, gaat erom dat zulke jonge meisjes niet zulk gedrag moeten vertonen.

12. musti

musti

5.830
    132
    0
    haha waar jij je druk om maakt, da zijn ongelovige onwetende mensen, als ze zouden lezen hoe jij erover denkt, dan zouden ze u vierkant uitlachen. Zeggen oh laat da meiske genieten van haar jeugd, fehmeth?

13. Dat heeft nie zoveel daarmee te maken. Al is een persoon nie gelovig dan betekent het niet dat ze zulk gedrag moeten gaan goedkeuren als je me begrijpt. Maar ze gaan wel zeuren over pedo's en weet ik veel wat.

Van mij mag ze genieten van haar jeugd, doen en laten wat ze kan. Bsahtes nachat daar nie van.

Ik maak er me er ook nie zo druk om, tis gwn hoe ik erover denk ayahamouch ;)

14. musti

musti

5.830
    132
    0
    Ok, iedereen heeft zijn eigen normen en waarden e tha7amoucht, U zei in het begin, dit videootje vind ik echt niet kunnen, ik antwoord, is de normaalste zaak voor hun ginder. U zei nicc mesne3, ewa mara oethesienneth shi, senthed 3aay waha :D

Deel Deze Pagina