Slimme Mama (Verhaaltje)

-AmazighChick 4 jul 2011

1. -AmazighChick

-AmazighChick Populair

13.482
    70
    0
    Mevr Fatima komt haar zoon die in Amsterdam studeert 3 dagen bezoeken. Ze komt erachter dat haar zoon samenwoont met Najat, een vrouwelijke kamergenoot.Mevr. Fatima ziet hoe mooi Mohamed's kamergenoot is. Ze denkt dat ze een relatie hebben samen en dit maakt haar nog nieuwsgieriger. Mohamed kan de gedachten van zijn moeder lezen en zegt, "Ik weet wat je denkt, maar ik verzeker je, Najat en ik zijn gewoon huisgenoten." Ongeveer een week later zegt Najat tegen Mohamed, "Sinds je moeder hier weg is, vind ik met geen mogelijkheid de zilveren suikerpot. Denk jij dat ze die heeft meegenomen?" "Ik betwijfel het, maar ik zal haar e-mailen, om zeker te zijn." Dus ging hij zitten en schreef : "Liefste moeder, ik zeg niet dat je de suikerpot uit mijn huis hebt meegenomen, en ik zeg niet dat je de suikerpot niet hebt meegenomen. Maar het blijft een feit dat de suikerpot weg is, sinds jij vertrokken bent. Liefs, Mohamed" Een paar dagen later, ontvangt Mohamed een mail van zijn moeder: "Liefste zoon, ik zeg niet dat je met Najat slaapt, en ik zeg niet dat je niet met haar slaapt. Maar het blijft een feit dat als zij in haar EIGEN BED sliep, ze de suikerpot nu al wel gevonden zou moeten hebben. Liefs, mama.

2. hahahahaha die is echt goed! gelijk betrapt die amshoem

3. -AmazighChick

-AmazighChick Populair

13.482
    70
    0
    Moet hij maar niet liegen tegen Yemma:)

4. Hahahahahahaha die is goed busted!

Deel Deze Pagina