Spelletje: Ik ga op vakantie en ik neem mee:

riffia_lady 12 mei 2011

1. Jullie kennen vast allemaal het spelletje.. Je zegt ik ga op vakantie en ik neenm mee en moet alles opnoemen wat al voor jou ik opgenoemd.

Ik zal beginnen... Ik ga op vakantie en ik neem mee: mijn moeder

De volgende zegt dus ik ga op vakantie en ik neem mee mijn moeder en ... en zo gaan we door en door en door......

2. ik ga op vakantie en ik neem mee mijn moeder en mijn koranboekje

3. ik ga op vakantie en ik neem mee mijn moeder, koranboekje en mijn koffer

4. Ik ga op vakantie en ik neem mee mijn moeder, mijn koranboekje, mijn koffer en mijn paspoort.

5. Sara

Sara

6.166
    23
    0
    Ik ga op vakantie en ik neem mee mijn moeder mijn koranboekje mijn koffer en mijn paspoort en chocolade

6. Ik ga op vakantie en ik neem mee mijn moeder, mijn koranboekje, mijn koffer, mijn paspoort, chocolade en geld

7. ik ga op vakantie en ik neem mee mijn moeder, koranboekje, mijn koffer, mijn paspoort, chocola, geld en mijn kleine koelbox

8. ik ga op vakantie en ik neem mee mijn moeder, koranboekje, mijn koffer, mijn paspoort, chocola, geld ,kleine koelbox en mijn cd's met regeda en een cd-speler

9. Sara

Sara

6.166
    23
    0
    ik ga op vakantie en ik neem mee mijn moeder, koranboekje, mijn koffer, mijn paspoort, chocola, geld ,kleine koelbox en mijn cd's met regeda en een cd-speler en mijn tell

10. ik ga op vakantie en ik neem mee mijn moeder, koranboekje, mijn koffer, mijn paspoort, chocola, geld, kleine koelbox, mijn cd's met regeda en een cd-speler, mijn tell en Sara.

11. Sara

Sara

6.166
    23
    0
    ik ga op vakantie en ik neem mee mijn moeder, koranboekje, mijn koffer, mijn paspoort, chocola, geld, kleine koelbox, mijn cd's met regeda en een cd-speler, mijn tell en Sara. en hansje

12. Ik ga op vakantie en ik neem mee mijn moeder, koranboekje, mijn koffer, mijn paspoort, chocola, geld, kleine koelbox, mijn cd's met regeda en een cd-speler, mijn tell, Sara, hansje en shampoo.

13. Ik ga op vakantie en ik neem mee mijn moeder, koranboekje, mijn koffer, mijn paspoort, chocola, geld, kleine koelbox, mijn cd`s en een cd-speler, mijn tell, Sara, hansje, shampoo en mijn fotocamera

14. Sara

Sara

6.166
    23
    0
    Ik ga op vakantie en ik neem mee mijn moeder, koranboekje, mijn koffer, mijn paspoort, chocola, geld, kleine koelbox, mijn cd`s en een cd-speler, mijn tell, Sara, hansje, shampoo, fotocamera, en zak snoep

15. Ik ga op vakantie en ik neem mee mijn moeder, koranboekje, mijn koffer, mijn paspoort, chocola, geld, kleine koelbox, mijn cd`s en een cd-speler, mijn tell, Sara, hansje, shampoo, fotocamera, en zak snoep, mijn teloplader

Deel Deze Pagina