Tanger Strand / Zee Foto's

Samir 29 jul 2011

1. Samir

Samir Viva Real Madrid Populair

10.608
    117
    0
    hier een aantal foto's van tanger strand.. niet van de rwina playa maar van de zee buiten de stad.. heerlijk rustig om te ontspannen, deze stranden zijn geschikt voor beleefde gezinnen.

2. Mooie foto's

3. mooie foto's samir! maar tanger voor beleefde mensen? haha laat me niet lachen.. tanger is net las vegas geworden

4. De Malik is bezig om in heel Marokko een verandering aan te brengen. Al hoceima bijv. is ook totaal veranderd dan de jaren daarvoor. Maar Tanger blijft mijn place to be.

5. tanger is echt de toekomst van marokko aan het worden. De laatste jaren gaat alle aandacht daar naar toe. het heeft ook de perfecte locatie, grenzend aan twee zeeen. De haven in Tanger wordt ook uitgebreid.

6. Ja klopt helemaal zie hier: De 10 hipste steden ter wereld van 2011 - VakantieNieuws.nl | VakantieNieuws.nl

Tanger staat gewoon op de 2de plek na New york dat zegt veel.

7. Dat is het zeker jah ! Ik woon in Tanger ga er elke jaar naar toe .. alleen dit jaar niet geweest.

8. tanger is een hele mooie stad, jammer genoeg is het wel altijd druk daar..

taxi's rijden daar erg gevaarlijk en die rotondes altijd druk..

9. Dat is juist leuk die drukte al die vakantie gangers zyn er .. en je merkt dat het vakantie is.

10. Ik woon in tanger!! Echt heerlijk wonen daar.. wij hebben een villa vlak bij het strand.. Heerlijke vakantie daar hoor.. 2 weken rkempo en dan 2 weken tanger...feshkell hoor...

11. Zo zooo mooie foto's!! :) Zo te zien verandert Marokko met het jaar de goede richting op

12. Jaa inderdaad!! Ik wil nu echt helemaaaaal terug!! hahaha

13. Ja hea als je vergelijkt gaat het met europa steeds meer achteruit hahah what are we doing here??

14. Ik weet het ook niet hoor.. Ik w8 mn HBO diploma af en dan ga ik terug!! incha allah.. ik heb hier echt niks te zoeken.. haha behalve een deken jaa voor deze kou!!

kijk dan naaar mijn mooie TANGER...pfff

Deel Deze Pagina