*Alwalidien*

20 mei 2015
34
23
Salaaam lieve leden,,
toevallig was ik rondneuzen op me telefoon en kwam een verhaal tegen wat ik vorig jaar heb getikt op me telefoon iets waar we bewust van moeten worden.
Voor de een vanzelfsprekend voor de ander incha allah een wijze les!!
Screenshot_2014-10-29-12-38-57.png


Wa 3ailekoum Salaam
Mevrouwtje
 
20 mei 2015
34
23
Mooi geschreven!

Ik behandel mijn ouders best wel goed denk ik.. Maar of ik mijn schoonouders goed behandel, dat hangt af van hun...

Zelfs al zijn ze zo slecht, jij hoort de verstandige te zijn.. kijken zij boos , beantwoord ze dan met een glimlach..
Reageren ze boos wees dan de gene die het vriendelijkst kijkt..

Want uiteindelijk ben jij de gene die hassanats krijgt daarnaast straks zal jij vader zijn en dan.. we moeten niet vergeten dat we krijgen wat we verdienen wees goed en laat een goed voorbeeld zien zodat andere dat kunnen overnemen..
 
5 mrt 2012
18.240
681
Mooi geschreven!

Ik behandel mijn ouders best wel goed denk ik.. Maar of ik mijn schoonouders goed behandel, dat hangt af van hun...

Hoe jij je eigen ouders behandeld, zo moet je ook je schoonouders behandelen..
# Do good and good will come to you
 
20 mei 2015
34
23
Jij gaat zeker blijven lachen met de schoonouders. We gaan nog zien als ze roddelen over jou en maken je zwart.
Ja dat ben ik wat dat betreft sabr genoeg...
En ben wel gewend haha dat mensen me graag zien lijden maarrrr wat me nie groot heeft gemaakt zal me niet klein krijgen ..

Sabr is de sleutel na succes en geluk
 
5 mrt 2012
18.240
681
Nee natuurlijk moet je jouw best doen voor schoonouders. Maar als ze jou slecht behandelen, dan ga ik niet blijven lachen

Haha dan zou ik ook niet lachen, maar je kan nog steeds je best blijven doen omdat het nog steeds de ouders zijn van je echtgenoot... dus ook al behandelen ze je slecht...
 
5 mrt 2012
18.240
681
haha nee inshaAllah maar 1 keer trouwen. Ik hoop dat je een heks krijgt als schoonmoeder! :p Allahifhed

Haha dan heb ik en de schoonmoeder iets gemeen begda:hihi: just kidding, echt gemeen dat je me zoiets wenst maar nee mijn schoonmoeder zal me later zeker goed behandelen, als haar eigen dochter insha allah.
 
Bovenaan