Arabische sheikh bood 1 miljoen voor date Claudia Schiffer

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Een Arabische prins bood de model Claudia Schiffer maar liefst 1 miljoen pond voor een date. Dat vertelt Schiffer in de talkshow vanJonathan Ross.
"Hij vroeg of hij me voor een miljoen pond kon inhuren voor een diner. Ik heb nee gezegd en een ander supermodel heeft het gedaan", zegt de Duitse schone. "Het draait niet allemaal om geld. Ik wil gewoon over straat kunnen lopen en trots zijn op wat ik doe."


Door haar modellenwerk heeft Claudia al vaker vreemde verzoeken gekregen. 'Maar de vreemdste kwam van een Arabische prins. Hij vroeg of hij me voor een miljoen pond kon inhuren voor een diner. Ik heb nee gezegd en een ander supermodel heeft het gedaan', aldus Schiffer. 'Het draait niet allemaal om geld. Ik wil gewoon over straat kunnen lopen en trots zijn op wat ik doe.'

Het etentje met de prins zou waarschijnlijk sowieso niets zijn geworden, want Claudia is extreem verlegen, zo vertelt ze zelf. 'Ik ben erg verlegen wanneer er veel mensen zijn. Een-op-een gaat wel, of vier of zes mensen. Meer dan dat vind ik niet zo fijn. Het voelt niet goed. Ik ben heel, heel erg verlegen.'

Zoveel geld voor 1 date, en ze is niet eens de mooiste.. Zo zie je maar; De domste mensen op aarde zijn die rijke arabieren. Had dan een model als Irina Shaykh of Emily DiDonato genomen! :cool:

claudia-schiffer.jpg
 
31 dec 2012
2.957
300
Arabische Shekhs weten niet waar ze hun geld kwijt moeten, mensen vergaan van de honger dan kon hij dat geld toch lekker doneren
 
Bovenaan