Badr Hari Documentaire

S

Samir

Guest
[video=youtube;mfqoWXaBTQ0]http://www.youtube.com/watch?v=mfqoWXaBTQ0[/video]
 
5 feb 2011
723
8
Nou kijk, Badr Hari is iemand die een top kickboxer is, maar op een of ander manier maakt hij misbruik van het feit dat hij nou eenmaal zo sterk is.
Hij denkt dat hij heel de wereld aan kan, laatst is hij in mekaar geslagen in marokko, door een groepje van jongens.
 
15 feb 2011
1.185
14
respect voor badr hari!

maakt niet uit wat hij buiten de ring doet.. hij moet zn gedrag wel verbeteren in de ring. zn skills zijn gruwelijk, ik hou van deze man
 
6 feb 2011
13.473
66
Gelukkig dan maar, ik kijk alleen maar naar wat hij in de ring doet. Maar buiten de ring, walg ik van hem.
 
1 aug 2011
4.659
53
Nee joh, Badr is echt een sterk mannetje. En buiten de ring blijft het gewoon een marokaan. Kan hij verder ook niks aan doen. Maar ik ben trots op wat hij bereikt heeft op eigen kracht. Hij had ook gewoon ergens in een hoekje op een muurtje kunnen leunen...
 
S

Samir

Guest
die critici moeten dat maar eens tegen badr zeggen :p

opeens zie je ze handje kussen van badr
 
1 aug 2011
4.659
53
hahah indd Samir... Zulke mensen noemen ze kontenlikkers!! Ik kan echt niet tegen zulke mensen!! Just stay true 2 who you are!!
 
S

Samir

Guest
haha respect voor badr. Vooral omdat hij eerst voor Nederland speelde en na een paar jaar heeft besloten om voor Marokko te spelen.
 
Bovenaan