Bejaarde Marokkaanse man uit huis gezet

30 mrt 2015
99
22

Wollah gewoon tranen vooral op het einde cry_

Hoe ze hebben gehandeld met deze man is niet goed, maar aangezien zijn advocate de rechter niet genoeg heeft ingelicht over de situatie waar hij in zat kan ik het wel ergens begrijpen hij had zijn uitzetting nog kunnen tegenhouden door in hoger beroep te gaan, maar blijkbaar had hij er geen zin meer in en wilde hij terug keren naar zijn land. :oops:
 
7 jan 2012
1.642
123
Nederlanders hebben geen hart. Deze man heeft geen kinderen dus hij kan nergens heen, maar de overheid geeft daar niks om.
 
7 jan 2012
1.642
123
Ik hoop wel dat Marokkanen in Utrecht hem helpen. Daar zijn genoeg moslims met een goed hart.
 
5 mrt 2012
18.240
681
Och mijn hart breekt pff zomaar iemand uit zijn huisje buiten zetten. Hoe harteloos kun ge zijn? Hij moest gewoon lekke naar BE komen, hier houden ze begda rekening met zijn situatie!! Ocharme zijn zieke vrouwtje, allahie shafiek. Ik hoop echt waar, dat hij nu gelukkig is in Marokko. Geen gezeik over wetgeving gewoon lekker rehna!

Moge Allah hun bijstaan!
 
30 mrt 2015
99
22
Och mijn hart breekt pff zomaar iemand uit zijn huisje buiten zetten. Hoe harteloos kun ge zijn? Hij moest gewoon lekke naar BE komen, hier houden ze begda rekening met zijn situatie!! Ocharme zijn zieke vrouwtje, allahie shafiek. Ik hoop echt waar, dat hij nu gelukkig is in Marokko. Geen gezeik over wetgeving gewoon lekker rehna!

Moge Allah hun bijstaan!
idd ben het zeker met je eens whatever maar of die advocate goed heeft gehandeld I don't think so...
 
14 aug 2017
9
1
Al die verzekeringen of het nu zorgverzekering is of verzekering tegen werkloosheid of ouderdom/pensioen ect. Zijn allemaal "KANSOVEREENKOMSTEN" en kansspelen is verboden. Er zit meer nadeel in dan voordeel.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan