En nu over jezelf!!!!

14 jan 2014
287
107
Salaaaaaaammm lieve mensen,,

Mijn vorige topic was positiviteit, en dat ging over positieve dingen over onze mede leden...
Nu wil ik de positieve dingen horen over jezelf.. Wat is err positief van JOU?? Misschien iets wat wij helemaal niet over je weten!!
Het hoeft niet te persoonlijk te worden!!! Elk mens heeft zijn positieve kanten en kent die ook van zichzelf..
Wie weet komen we achter dingen die we niet achter je hadden gezocht!!!!

Yalllah zieeddddd bdaaaaammmmm.... I like to know what your positive traits are!!
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Tharifecht ik zou graag willen beschrijven wat er positief is aan mij, maar dan heb ik wel minstens 10.000 woorden nodig.. :king:

Maar bovenaan de lijst van positieve eigenschappen wil ik wel zeggen dat ik sociaal ben, behulpzaam. Dat zijn wel de kernwaarden die elke patron moet hebben :hadj:
 

Ewa

Banned
Gebanned
4 feb 2014
452
59
Zeker als k hier wa vermeld staan jullie oordeel al klaar. Beter leg ik de zwijg neer
 
31 dec 2012
2.957
300
Oefffff teveel om op te noemen, ik wil jullie niet zoveel laten lezen dus zal ik het kort houden;

Ik ben een hele aardige, lieve, sociale, vriendelijke vrolijke, spontane, soms prettig gestoorde persoon. Verder word ik vaak beschreven als een ''niyeth'' maar ik weet soms niet of dat zo positief is in deze tijden :rolleyes:

Verder ben ik intelligent, hou van sarcasme, ben hééééél knap (zegt mijn yemma altijd :wub: ) en wordt mijn aanwezigheid altijd op prijs gesteld omdat ik gewoon suuuuupergezelluuggg ben.

Nou, dat was zo een beetje kort samengevat wie Bousakkia is. Owja, en ik ben heel bescheiden maar dat zien jullie al natuurlijk :wha:
 

Ewa

Banned
Gebanned
4 feb 2014
452
59
Vertel vertel ik wil het graag horen :popcorn:
oke,

ik ben vriendelijk enne soms gezellig enne heb een droge humor enne vaak behulpzaam enne ben heel erg leergierig enne sociaal tegen sommige enne vriendelijk enne dat was het.


ik wacht wel op jullie negatieve opmerkingen;)
 
5 mrt 2012
18.240
681
Ik heb schrik dat ik straks nog een dikke nek krijg, als ik teveel positieve dingen vertel over mezelf! Hhhh :red:
 
Bovenaan