Enkel de vrouwen begrijpen dit..

2 aug 2012
2.406
160
image.png


:slaap:
 
7 jul 2011
1.258
423
Hahaha dankjewel maar topic is niet van toepassing op mij :haha: Ik bedoelde meer dat dit plaatje wel herkenbaar is voor bijna elke vrouw hihi :hug:
Oh haha sorry dan. Helaas wel ja !!! Haha moeten we nagaan hoe een bevalling dan wel niet zal zijn :hadj:
 
2 aug 2012
2.406
160
Oh haha sorry dan. Helaas wel ja !!! Haha moeten we nagaan hoe een bevalling dan wel niet zal zijn :hadj:

Haha jaa inderdaad, moet er niet aan denken :cold: Yemma zegt altijd als je deze pijn al niet aankan dan heb je nog laaaaang niks gezien Bevalling is zo veel malen erger hahaha ik vind dat de mannen op zen minst respect mogen hebben voor wij de vrouwen die zo veel moeten doorstaan :p
 
2 aug 2012
2.406
160
Je wist je zonden ermee uit.
Er zijn misschien wel manieren om de pijn te verlichten.


Uiteraard alhamdoulilah, we mogen niet klagen. Hij geeft ons de kracht om dit allemaal te doorstaan dus alhamdoulilah to be a woman!

Er zijn sowieso wel pijnstillers maar daar ben ik persoonlijk geen voorstander van!
 
7 jul 2011
1.258
423
Uiteraard alhamdoulilah, we mogen niet klagen. Hij geeft ons de kracht om dit allemaal te doorstaan dus alhamdoulilah to be a woman!

Er zijn sowieso wel pijnstillers maar daar ben ik persoonlijk geen voorstander van!
Ik ben daar ook geen voorstander van! Maar ik heb het gevoel dat wanneer het eraan komt dat ik naar alle middelen zal grijpen die verdovend zullen zijn voor die pijn hahaha :hihi: maar liever niet hoor.... Kijk naar onze over groot moeders die hun kinderen op deze wereld hebben gezet door alleen met behulp van een touw aan het plafond/boom etc. En wanneer hun mannen thuis kwamen stond de mamita al op tafel en baby was er al :hihi: En dan nog maar te zwijgen over die pijn hhhh en dan komen wij rbzawez aan a77iyaw ik wil prik hahaha
 
Bovenaan