Forbidden Love

1 dec 2012
3.248
61
Voor diegene die geïnteresseerd zijn veel leesplezier. Jullie kennen mij wel als een schrijfster ik ben echt dol op verhalen schrijven een wil ze graag met jullie delen . Enjoy my story !

A bad romance between two diffrent people ..

soafx3.jpg



'Je moet deze eens passen die zal je gegarandeerd staan Inaya' Ik haalde het uit het rekje en liet het aan haar zien. 'Oh nee die construeert niet zo mooi bij me lichaam, met andere woorden te strak' Toen ze zag dat Halima haar met een scheve blik aankeek. Ze bleven door de rekken kijken. 'Niets leuks' Ze bleef naar achteren lopen en botste tegen een harde gestalte aan. 'Oh sorry' De man hield me vast en ik kleurde rood. Halima zag het allemaal gebeuren. 'Kun je niet uitkijken?' Vroeg hij en duwde me naar voren. Wat een schoft! 'Inaya dit kan je toch niet zomaar laten gaan?' Ik schudde me hoofd. Ik kon de man niets maken? Hij was groot en sterk en kon me in een hap opeten. 'Schatje ben je er?' Hoorde we een vrouw roepen aan de andere kant. 'Daar is z'n scharreltje' We schoten beide in de lach en hij zag het. Ik durfde hem niet aan te kijken. 'Het begint al laat te worden en de winkel gaat zo sluiten ' zei Halima en we haastte ons snel naar de kassa om af te rekenen. De man was ons voor. Z'n scharreltje keek naar achter en gunde me een glimlach. Echter niet verwacht. Als ze eens wist dat ik tegen haar partner aanbotste en hem stiekem aantrekkelijk vind. Dat laatste ho maar ! Halima zag me hard op nadenken en duwde me. Wij waren aan de beurt. We moesten afrekenen. 'Sorry mijn excuses' excuseerde ik naar de ongeduldige caissière. Ze bleef me zuur aankijken. Alsof ze haast had gooide ze onze spullen naar de andere kant. Ik wou er wat van zeggen. Halima gaf me al zo'n blik van doe maar niet.
 
Laatst bewerkt:

Jawatte

Gebanned
31 jul 2014
243
64
Mijn buurmeisje de oma heeft een buurvrouw die een dochter heeft haar vriendin de klasgenooot heeft een collega die zwanger is van een meisje die ze halima gaat noemen. :)
 
1 dec 2012
3.248
61
We liepen samen de winkel uit en stapte in m'n auto. 'Ik heb honger ' zei Halima. 'Echt een vetzak ben je he' Ze leek beledigd. Ik reed door naar Handelstraat. Daar hadden ze heerlijke restaurants, het lag hier niet ver vandaan Ale. 'Snack Bilal!' Zeiden we tegelijkertijd. Dat was ons standaard plekje. Je had lekkere eten en mannen. Alsof ze me gedachte kon lezen. 'Ik hoop dat Mohammed daar nog werkt' Ze had contact met hem. Wegens omstandigheden verbrak ze de contact. Ik was meer zo'n persoon van. Als hij me echt zo graag wilt , komt hij maar langs me vader. Me klasgenoten en nichtjes noemde me dan ook extremist. We zochten een plekje. Het was bomvol. De vakantie is niet eens voorbij en ja hoor de mannen moesten zich perse hier verzamelen. Hen blik richtte zich naar ons. Ze konden bijna verdrinken in hen kwijl. 'Kijk daar is tie !' Ze wees naar Mohamed. Ik gaf haar een duwtje en trok haar mee naar de andere kant. 'Niet zo opvallend doen he' Ze keek voor zich uit en we wachtte tot een hen van onze tafel zou komen om ons bestelling op te nemen. Er kwam iemand al aanlopen. Als ik het niet wist he. Het was Mohammed. 'Hallo dames wat mag het zijn?' Halima gunde hem een glimlach. Hij schonk er helemaal geen aandacht aan. Ik gaf haar een schop onder de tafel. 'Ik wil graag een visschotel met salade en een colaatje' Halima bleef hem maar aangapen. Ze zette me zo erg voorschut. Ik schopte haar wat harder. 'Wat doe je bitch!' Schreeuwde ze en de hele restaurant keek naar ons. 'Rustig aan ! Neem je bestelling' Ze kalmeerde wat en nam daarna de bestelling en Mohammed liep weer weg. 'Zag je hoe hij naar me keek?' Ya right dacht ik bij mezelf. Hij bracht de borden en legde ze op tafel , toen hij mijn bord wou leggen vloog alles op me jurkje. 'Oh sorry ' verontschuldigde hij zich en veegde het weg. 'Ik kan het wel zelf!' Hij raakte me op gevoelige plekjes aan. Hij had het niet eens door he. Hij moest blozen en bleef me aankijken. Halima had het in de gaten. 'Mohamed hoe gaat het met je?' Zei ze tegen hem. 'Gaat goed' zei hij bot en liep weer weg. Halima schaamde zich. Kon ik wel begrijpen. Wat een afgang. Ik moest proberen me lach in de houden. We aten alles op en rekende af. 'Voor jullie gratis niets betalen !' Zei de man aan de balie. 'Dat kan ik niet maken sorry' Ik bleef doordrammen. De man was koppig ! Halima pakte het geld en gaf het aan me. 'Wat ben jij dom zeg !' Ze deed opeens heel erg onaardig. Hele rit naar huis negeerde ze me compleet. Ik zette haar af en zonder gedag smeet ze de deur en liep haar huis in.
 
5 mrt 2012
18.240
681
Haha kei leuk je verhaaltjes gaan altijd over Antwerpen! Place to be om lekker te gaan eten!:p
Maar ey snack bilal dus gratis food?? Hmm snack bilal here i come! Hhhh :ninja:

Ups lopii!
 
1 dec 2012
3.248
61
Haha kei leuk je verhaaltjes gaan altijd over Antwerpen! Place to be om lekker te gaan eten!:p
Maar ey snack bilal dus gratis food?? Hmm snack bilal here i come! Hhhh :ninja:

Ups lopii!

Ja is me tweede thuis ben er bijna altijd :D Jaa het eten daar is heerlijk :love: whahahhaha dat werd me inderdaad een x verteld dat hij gratis eten gaf aan een dame die hij mooi vond:haha:

Shoukran schat XXX
 
1 dec 2012
3.248
61
Thuis aangekomen parkeerde ik de auto en liep me huis in. Me hart bonkte in me keel. Bang voor wat er zo gaat gebeuren. Me vermoedens werden groot en als ik het niet mis had stond me moeder samen met me broer met z'n armen over elkaar. 'Waar hing je uit?' Vroeg hij en me moeder bleef me boos aankijken, ze kon me elk moment opeten. Hij kwam wat dichterbij en ik verborg me gezicht. Ik voelde dat hij me vuisten gaf en smeet me op de grond. Hij had geen enkel medelijden. 'Ik was met Halima ik zweer het !' Ze geloofde me niet. Me moeder genoot van de klappen die ik kreeg. Ik voelde me lichaam niet meer. Een plasje bloed dat uit me mond kwam. Toonde ze dan geen enkel medelijden? Om me elke dag zo toe te takelen. Het geschop verminderde en ik werd eindelijk verlost van de klappen. Als klap op een vuurpijl spuugde hij nog op me. Waar had ik dit aan verdient? 'Wat blijf je daar op de grond' zei me moeder fel en schopte me. Ik was blijkbaar bijna in slaap gevallen. Ik stond met moeite op en ze duwde me tegen de kast aan. Me lichaam schokte. Ik kon het niet meer. Ik viel met een klap in me zij weer op de grond. Ze sleurde me mee naar de woonkamer en gooide me op de bank. Me hoofd tolde en opstaan ging moeilijk. Ik opende met een oog me ogen. Het was donker dat kon ik net zien. Met me elleboog probeerde ik op te staan, maar tevergeefs het lukte niet. Ze hadden me te hard toegetakeld. Ik bleef even liggen. Ik kon hier niet lang blijven. Morgen moest ik naar school. Hoe moest ik het nou in hemels naam doen? Ik kon niet eens fatsoenlijk op me benen staan.
 
Bovenaan