Gember, knoflook en kruidnagel tegen coronavirus?

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Er zijn een aantal gezonde gezonden kruiden tegen Coronavirus, tenminste als we social media mogen geloven. Ik hoor het nu ook van familie en vrienden die overal gember in stoppen, van thee met gember, tot koken met knoflook en milkshakes met kruidnagel.

Vooral gember zou het coronavirus genezen, als we facebook berichten mogelijk geloven als het wordt gekookt en geconsumeerd op een lege maag. De claim is misleidend; gezondheidsdeskundigen zeggen dat er geen wetenschappelijk bewijs is dat gekookte gember mensen definitief kan genezen van de virale infectie, en de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) adviseerde degenen die symptomen vertoonden om onmiddellijk medische hulp te zoeken in plaats van huismiddeltjes te testen.

Dus aub niet teveel gember of knoflook in die mamita of thee stoppen!
 
4 jun 2018
60
35
onze Marokkaantjes moeten een whatsapp verbod krijgen. Ik heb de gekste dingen gehoord als zogenaamde medicatie. Een bekende van ons drinkt elke dag een zelfgemaakte shake van kruidnagel knoflook of gebruikt een soort huisspray ik ga echt stuk. Hahahahaha meskien. Als ik zeg dat het niet helpt, luisteren ze niet. Ze weten het beter EN dan waarschuwen ze je dat je ook zo'n mengsel moet drinken. Nee dankU.
 
4 jun 2018
60
35
Safie jij hebt gesproken wollah! Ze bedenken allemaal eigen shakes en kunnen allemaal corona genezen. Elke marokkaan is nu dokter en onderzoeker geworden. Eentje stopt kruidnagel in zn shake, ander stopt knoflook in zn schoen. Wasinagh armonqa ya!!

Knoflook in de schoen heb ik nog niet gehoord. hahaha Like what the hell.
 
Bovenaan