hoe wil je dat je vrouw er later bij loopt

8 sep 2012
1.616
10
ik moet mezelf nog opmaken ookal kom ik te laat. en mezelf in een broek proppen. haha zo ben ik, maar ik kom nooit te laat ik ben dit schooljaar 1 keer te laat gekomen en dat was niet mijn schuld.
 
8 sep 2012
1.616
10
Was maar grapje. Ik heb nooit een trainingspak aan alleen als ik van plan ben heel de dag thuis te zitten haha.

hahah net als ik vandaag. maar ik denk altijd stel je voor er komt bezoek dan zie ik er zo mannelijk uit, dus ga ik het pimpen nu heb ik een grijze joggingsbroek aan met een blauw strak truitje die tot mijn heup komt daar overheen heb ik een los truitje met een oud dingetje erop ik weet niet hoe dat heet
 

Oum

Banned
Gebanned
31 mrt 2013
1.260
3
hahah net als ik vandaag. maar ik denk altijd stel je voor er komt bezoek dan zie ik er zo mannelijk uit, dus ga ik het pimpen nu heb ik een grijze joggingsbroek aan met een blauw strak truitje die tot mijn heup komt daar overheen heb ik een los truitje met een oud dingetje erop ik weet niet hoe dat heet

Zodat je de bezoekers met styl kunt ontvangen hahha
 
8 sep 2012
1.616
10
jaah vorige keer kwam een vriendin van mijn moeder in pyjama ik dacht oke heb ik dit voor niks gedaan ik had mijn haar toen ook super mooi
 
Bovenaan