Ibdarsen

Status
Niet open voor verdere reacties.
5 mrt 2012
18.240
681
Even een vraagje wij zijn toch moslims?als ik het goed heb is het antwoord daarop een ja.
Maakt het uit of je een ibdarser ,tatoezint of achebdan bent wij zijn 1! West waarom maak je je druk om dat noem je jezelf een moslim of liever een ibdarser he?
Laat het liggen en ga wat nuttigers doen dan hier ruzie zoeken.
Hoppelijk kom je eruit.
Wahalaikoem wasalaam

Gelijk heb je meid ;)
 
23 aug 2012
45
0
De enige die ruzie zoeken zijn de ait waryighers. Ik wil deze mensen duidelijk maken dat het niet zo kan doorgaan. Ze kunnen beter op zich zelf gaan letten.
 
4 apr 2012
1.869
43
De enige die ruzie zoeken zijn de ait waryighers. Ik wil deze mensen duidelijk maken dat het niet zo kan doorgaan. Ze kunnen beter op zich zelf gaan letten.

ik zie geen enkel ait wayagher hierzo met jou ruzie zoeken jij anders wel?je kunt beter op jezelf letten dan op een ander dieze tip geef ik je mee.
Wahalaikoem wasalaam.
 
5 mrt 2012
18.240
681
De enige die ruzie zoeken zijn de ait waryighers. Ik wil deze mensen duidelijk maken dat het niet zo kan doorgaan. Ze kunnen beter op zich zelf gaan letten.

haha, ok je hebt je punt duidelijk gemaakt. Niet teveel stressen das niet goed.;)
 
23 aug 2012
45
0
[/QUOTE]ik zie geen enkel ait wayagher hierzo met jou ruzie zoeken jij anders wel?je kunt beter op jezelf letten dan op een ander dieze tip geef ik je mee.
Wahalaikoem wasalaam. [/QUOTE]

Vind je het gek dat je geen enkel ait waryigher ziet want als een abdars ze te woord staat zijn ze opeens allemaal van de aardbodem verdwenen.
 
4 apr 2012
1.869
43
Vind je het gek dat je geen enkel ait waryigher ziet want als een abdars ze te woord staat zijn ze opeens allemaal van de aardbodem verdwenen.
neen volgens mij ligt het daar niet aan broeder.
Laat het naast je liggen wat bereik je hier verder mee? Inderdaad niets, houd bezig met de dingen die wel belangrijk zijn!
Iedereen is 1 houd dat in je hoofd.
Wahalaikoem wasalaam.
 
23 aug 2012
45
0
Wat ik bereikt heb is dat ik de ait waryighers met beide benen op de grond heb gekregen. Telkens als het woord ibdarsen viel begonnen ze te oordelen en zichzelf op te hemelen. Nu is het muisstil.
 
28 mei 2012
236
0
Wat ik bereikt heb is dat ik de ait waryighers met beide benen op de grond heb gekregen. Telkens als het woord ibdarsen viel begonnen ze te oordelen en zichzelf op te hemelen. Nu is het muisstil.

ik begrijp je wel, echt, vooral als ik op m.nl ben, maar er zijn ook andere ait wayagers die niet zo denken en doen, dus niet iedereen over dezelfde kam scheren en verlaag je niet naar hun niveau
 
16 apr 2012
413
2
Jonge je denkt dat jij wat bent ofzoo, weetje waarom wij ait wayaghers niet op jou reageren is omdat jy alleen onzin uit kraamt.
 
6 feb 2011
5.829
132
haha heb je ze op de grond gekregen? Wat een abdars moeten veel ibdarsen naar opkijken ze.

misz yasmina jij bent lomp ik heb nooit iets tegen ibdarsen gehad en zal er ook nooit iets tegen hebben want ik ken er geen ze zijn lucht voor mij
 
23 aug 2012
45
0
loveXzinaa
Ait waryighers reageren niet omdat ze niks te vertellen hebben. De feiten zijn hard. Als jullie in de spiegel gaan kijken ontdekken jullie jullie ware gezicht en lopen jullie straks allemaal met de hand voor het gezicht zoals op jou foto.

misz-yasmine1
plaats een link naar m.nl waar die haters actief zijn
 
4 apr 2012
1.869
43
Wat ik bereikt heb is dat ik de ait waryighers met beide benen op de grond heb gekregen. Telkens als het woord ibdarsen viel begonnen ze te oordelen en zichzelf op te hemelen. Nu is het muisstil.

maak jij je daarvoor druk broeder? Ik ken wel andere dingen die belangrijker zijn waarvoor je je druk moet maken.
Ik val in herhaling maar zegt het toch nog eens laat het naast je liggen. En kijk niet naar andere maar jezelf.
Insha allah komen jullie eruit .
Wahalaikoem wasalaam.
 
16 apr 2012
413
2
loveXzinaa
Ait waryighers reageren niet omdat ze niks te vertellen hebben. De feiten zijn hard. Als jullie in de spiegel gaan kijken ontdekken jullie jullie ware gezicht en lopen jullie straks allemaal met de hand voor het gezicht zoals op jou foto.

misz-yasmine1
plaats een link naar m.nl waar die haters actief zijn


Jij lult alleen maar onzin, het harde feit is dat jullie jaloers zijn op ait wayahgers. Bij ons gaat ten minste de spiegel niet kapot zoals bij de IBDARSEN, en jullie zijn bekend als sletjes en homo’s.
 
28 mei 2012
236
0
haha heb je ze op de grond gekregen? Wat een abdars moeten veel ibdarsen naar opkijken ze.

misz yasmina jij bent lomp ik heb nooit iets tegen ibdarsen gehad en zal er ook nooit iets tegen hebben want ik ken er geen ze zijn lucht voor mij

bazz awlidi bazz, eerste vetgedrukte zin wtf probeer je te zeggen, tweede vetgedrukte zin, je spreekt jezelf tegen

heb ik gezegd dat ze allemaal wat hebben tegen ibdarsen ?
nee toch, dus weet niet waarom je me aanvalt, lees mijn tekst eens terug totdat je me begrijpt, ga eens naar m.nl en kijk hoe ze (ait wayagers en ait toezine) over ons praten (niet allemaal natuurlijk), maar het is de waarheid, sommige haten ons supererg

@ west typ gewoon ibdarsen op m.nl en je vind genoeg links
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan