Ibdarsen

Status
Niet open voor verdere reacties.
20 dec 2011
4.337
44
Wat mij irriteert aan jou is dat jij te partijdig bent. In plaats van toe te geven dat de ait waryighers ook geen lieverdjes zijn en dat het aan beide kanten afgelopen moet zijn probeer jij het voor hun op te nemen.

Ik ga helemaal niets toegeven aan jou. Ik heb al vaker gezegd dat je niet moet generaliseren. Er zitten dus in elke stam rotte appels. Ik heb helemaal niets tegen ibdarsen sterker nog mijn trainingsmaatje is een abdars. Jij bent zo negatief ingesteld dat je alleen het slechte kan benoemen. Ik partijdig?? Ik neem aan dat je moslim bent hea? Je hebt het hier over principes maar waar zijn jou principes. Je moet geen onderscheid maken tussen moslims. Wij moeten een eenheid vormen dus ophouden met de verschillen te benoemen.
 
1 mei 2012
8.118
110
Ik ga helemaal niets toegeven aan jou. Ik heb al vaker gezegd dat je niet moet generaliseren. Er zitten dus in elke stam rotte appels. Ik heb helemaal niets tegen ibdarsen sterker nog mijn trainingsmaatje is een abdars. Jij bent zo negatief ingesteld dat je alleen het slechte kan benoemen. Ik partijdig?? Ik neem aan dat je moslim bent hea? Je hebt het hier over principes maar waar zijn jou principes. Je moet geen onderscheid maken tussen moslims. Wij moeten een eenheid vormen dus ophouden met de verschillen te benoemen.
Deze broeder heeft gesproken.
 
20 dec 2011
4.337
44
Haha ik begrijp je vraag niet zo goed? Bedoel je hoe het met mij gaat? Ja gaat goed alhamdoelilaah. Niks te klagen toch. Ik volg deze topic al een tijdje, erg lachwekkend..

Ik vroeg op mijn manier hoe het met je ging ahha blij om te horen dat het goed met je gaat ewa jaaa.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan