Ibdarsen

Status
Niet open voor verdere reacties.
23 aug 2012
45
0
Ik ga helemaal niets toegeven aan jou. Ik heb al vaker gezegd dat je niet moet generaliseren. Er zitten dus in elke stam rotte appels. Ik heb helemaal niets tegen ibdarsen sterker nog mijn trainingsmaatje is een abdars. Jij bent zo negatief ingesteld dat je alleen het slechte kan benoemen. Ik partijdig?? Ik neem aan dat je moslim bent hea? Je hebt het hier over principes maar waar zijn jou principes. Je moet geen onderscheid maken tussen moslims. Wij moeten een eenheid vormen dus ophouden met de verschillen te benoemen.

Het vetgedrukte moet je tegen de ait waryighers zeggen. Jij bent hier sinds dec 2011 lid. Niet zo lang geleden werd hier een topic over ibdarsen geopend en de ait waryigehers scholden erop los. WAAR WAS JE TOEN MET JE VETGEDRUKTE OPMERKING. Ik heb jou toen gemist. Volgens mij was jij de eerste die over principes begon. Iemand die partijdig is moet niet over principes beginnen. Onderscheid maken de ait waryighers en ga nou niet doen alsof je dat niet weet. Niet alleen hier maar ook bij m.nl en maghreb.nl.
 
23 aug 2012
45
0
west oppassen met wat je zegt tegen achebdan (check zijn avatar :p )



was maar ne grapje :p


Ik denk dat hij moet oppassen, zijn trainingsmaatje is een abdars. Als hij merkt dat achebdan het opneemt voor de ait waryighers die de ibdarsen uitschelden zijn we gelijk van hem af. Deze discussie is dan gelijk afgelopen:eek:
 
20 dec 2011
4.337
44
Het vetgedrukte moet je tegen de ait waryighers zeggen. Jij bent hier sinds dec 2011 lid. Niet zo lang geleden werd hier een topic over ibdarsen geopend en de ait waryigehers scholden erop los. WAAR WAS JE TOEN MET JE VETGEDRUKTE OPMERKING. Ik heb jou toen gemist. Volgens mij was jij de eerste die over principes begon. Iemand die partijdig is moet niet over principes beginnen. Onderscheid maken de ait waryighers en ga nou niet doen alsof je dat niet weet. Niet alleen hier maar ook bij m.nl en maghreb.nl.

Kameraad

Ik heb die topic die jij bedoeld gemist. Ik ben een tijdje niet actief geweest op deze site. Ik kan me overigens wel herrineren dat er een topic geopend werd over de aitwayagher waarin stond dat ze streng en gierig waren. Ik denk dat jij na het lezen van bepaalde reacties een gat in de lucht gaat springen maar goed. Volgens mij begrijp je me niet zo zeer. Deze topic gaat over wat jij vind van de aitwayagher dus daar ga ik met jou over in discussie. Wat ik vind van de ibdarsen is niet relevant gezien het feit deze topic daar niet over gaat. Als een awayagher een soortgelijke topic had geopend over de ibdarsen zou ik precies hetzelfde gedaan hebben. Ik vraag jou dus waarom je onderscheid maakt omdat JIJ dezee topic hebt geopend en niet een awayagher. Ik reageerde af en toe niet correct uhmm dat klopt ja. Waarom deed ik dat? Nou jou argumenten bestonden alleen maar uit het zijn sletten meer niet. Dat vond ik nogal frapant maar goed. Nu we een klein beetje tot elkaar gekomen zijn stel ik de vraag aan jou: Zou jij ooit met een tawayagetsh kunnen trouwen?
 
23 aug 2012
45
0
Kameraad

Ik heb die topic die jij bedoeld gemist. Ik ben een tijdje niet actief geweest op deze site. Ik kan me overigens wel herrineren dat er een topic geopend werd over de aitwayagher waarin stond dat ze streng en gierig waren. Ik denk dat jij na het lezen van bepaalde reacties een gat in de lucht gaat springen maar goed. Volgens mij begrijp je me niet zo zeer. Deze topic gaat over wat jij vind van de aitwayagher dus daar ga ik met jou over in discussie. Wat ik vind van de ibdarsen is niet relevant gezien het feit deze topic daar niet over gaat. Als een awayagher een soortgelijke topic had geopend over de ibdarsen zou ik precies hetzelfde gedaan hebben. Ik vraag jou dus waarom je onderscheid maakt omdat JIJ dezee topic hebt geopend en niet een awayagher. Ik reageerde af en toe niet correct uhmm dat klopt ja. Waarom deed ik dat? Nou jou argumenten bestonden alleen maar uit het zijn sletten meer niet. Dat vond ik nogal frapant maar goed. Nu we een klein beetje tot elkaar gekomen zijn stel ik de vraag aan jou: Zou jij ooit met een tawayagetsh kunnen trouwen?

Ik denk dat jij een totaal verkeerd beeld van mij hebt. Ik zou niet weten waarom ik blij zou zijn om andermans ellende.

Zij schelden ook de ibdarsen uit. Af en toe een opmerking over de ibdarsen vind ik niet erg maar zijn hebben er een gewoonte van gemaakt. Wie niet wil begrijpen moet maar voelen.

Nee. Ik zou niet met een tawaryigescht willen trouwen en ook geen ait waryiger als schoonfamilie willen hebben. Dit heeft niks met de afkomst te maken. Er is in het verleden iets gebeurd en dat ga ik hier niet uitleggen. Dat is mijn priveleven. Mijn vrouw hoeft niet perse tabdarst te zijn. Andere riffijnen zijn wel welkom.
 
20 dec 2011
4.337
44
Ik denk dat jij een totaal verkeerd beeld van mij hebt. Ik zou niet weten waarom ik blij zou zijn om andermans ellende.

Zij schelden ook de ibdarsen uit. Af en toe een opmerking over de ibdarsen vind ik niet erg maar zijn hebben er een gewoonte van gemaakt. Wie niet wil begrijpen moet maar voelen.

Nee. Ik zou niet met een tawaryigescht willen trouwen en ook geen ait waryiger als schoonfamilie willen hebben. Dit heeft niks met de afkomst te maken. Er is in het verleden iets gebeurd en dat ga ik hier niet uitleggen. Dat is mijn priveleven. Mijn vrouw hoeft niet perse tabdarst te zijn. Andere riffijnen zijn wel welkom.

Mohiem hierbij sluit ik persoonlijk de discussie af. Ik zie geen reden om verder te gaan tenzij jij andere gedachten hebt?
 
23 aug 2012
45
0
Mohiem hierbij sluit ik persoonlijk de discussie af. Ik zie geen reden om verder te gaan tenzij jij andere gedachten hebt?

De discussie mag van mij afgesloten worden en de topic mag van mij ook verwijderd worden.
Zolang de ait waryighers de ibdarsen met rust laten zullen ze geen last van mij hebben.
 
30 okt 2011
474
29
Die hebben nix te doen joh. Iemand haten op basis van welke plek hij uit marokko komt, vraagt wel om een hoge dosis triestheid.
 
31 okt 2011
9.005
53
hahahaha. Jaloers op een volk dat hun vrouwen topless laat baden, hun meiden in een bikini laat dansen voor mannen, drank als limonade serveren, jaloers op straatafval. Een echte volk laat dat niet toe in hun stad. Zelfs jullie eigen mensen kotsen van die loslopende teven en zien al hoceima afgleiden naar een verloederde stad met een verloren volk. Als ik geen bronnen erbij had gezet dan kon je nog ontkennen dat jullie geen afval zijn. Ik val jullie aan omdat jullie ons aanvallen. Het is altijd hetzelfde verhaal met jullie. Jullie zitten vol haat. BAH wat een volk. Ik zou jullie amper als deurmat willen hebben.


Ik neem mijn woorden terug, ik ben vast veel ouder en zeker weten veel wijzer dan jij.
Je komt jezelf nog wel tegen jongen
 
23 aug 2012
45
0
Ik neem mijn woorden terug, ik ben vast veel ouder en zeker weten veel wijzer dan jij.
Je komt jezelf nog wel tegen jongen

Ik haat niet, val niemand lastig, roddel niet over mensen en speel geen informatie door over mensen maar ik ben geen persoon die zich makkelijk laat vertrappen en dat is mijn recht. Dat jij ouder en wijzer bent kon ik aan jou worden niet afleiden. En nog voor de duidelijkheid de toekomst is niet te voorspellen.
 
31 okt 2011
9.005
53
Ik haat niet, val niemand lastig, roddel niet over mensen en speel geen informatie door over mensen maar ik ben geen persoon die zich makkelijk laat vertrappen en dat is mijn recht. Dat jij ouder en wijzer bent kon ik aan jou worden niet afleiden. En nog voor de duidelijkheid de toekomst is niet te voorspellen.

Jij laat je leiden door je emoties die jou teveel worden, geen probleem maar dat verklaard wel jou inhoudloze reacties.
Ik was zo dom om erop in te gaan maar hoe verder ik las hoe meer het me begon te dagen dat jij last hebt met jezelf in toom te houden en dat het nutteloos is om op jou te reageren gezien die haat jegens de ait wayaghers bij jou wel erg diep geworteld zit door persoonlijke omstandigheden. Dat was dus de reden van het terug nemen van mijn woorden, met jou valt niet te discussiëren.
 

MTL

Banned
Gebanned
6 feb 2011
4.791
25
Jij laat je leiden door je emoties die jou teveel worden, geen probleem maar dat verklaard wel jou inhoudloze reacties.
Ik was zo dom om erop in te gaan maar hoe verder ik las hoe meer het me begon te dagen dat jij last hebt met jezelf in toom te houden en dat het nutteloos is om op jou te reageren gezien die haat jegens de ait wayaghers bij jou wel erg diep geworteld zit door persoonlijke omstandigheden. Dat was dus de reden van het terug nemen van mijn woorden, met jou valt niet te discussiëren.


jij ouder je liegt over je hele leven of niet sana?? je bent hier zielig. je bent een neppe moslima. miss moet ik je nummer maar eens hier zetten, zodat elke boys je kan bellen gare wijf.
 
10 apr 2011
3.031
71
Ik lees op het internet abnormale reacties van de ait waryiger over de ibdarsen, ook bij rkempo.nl waardoor ik graag op wilden reageren maar de topic(24-05-12) was gesloten. Ik heb besloten om een nieuw topic te openen om toch mijn woord te doen.

De ait waryiger leven in enorme hoogmoed terwijl dat volk niks voorstelt. Die slagvelden die jullie hebben gewonnen dankzij andere riffijnen die jullie ook vaak ontkennen en vernederen stellen ook niet heel veel voor. Die winst was zeker te danken aan andere riffijnen want toen jullie in 1958 alleen voor een leger stonden stelden jullie niks voor en nu nog steeds niet.

De racties over ibdarsen op rkempo.nl zoals ik ze hieronder heb samengevat kunnen alleen kloppen als je ibdarsen vervangt door ait waryizan, met bronnen als bewijs:
Reacties van ait waryizan:

IBDARSEN zij al gayawan, dieven, goedkope volk, geen mannen , verraders, rotzooi , niet zo interessant, zitten vast, houden zich met criminelen activiteiten en de meiden zijn uitschot.
Hieronder vind je de echte dieren, dieven en dealers waar de Haagse straatafval en Amsterdamse tasjesdieven uit voortkomen, die hebben schijt aan hun zusjes terwijl de ibdarsen hun zusjes veel strenger opvoeden.
Onrusten in Alhoceima – Amazigh.nl

jullie meiden maken deel uit van uitschot netwerken, zelfs in Marokko staan jullie er bekend om ----- pagina 1/2/3/9/10/11/12 zijn jullie meiden.
alhoceimakhab2012's blog - Page 12 - 9hab alhoceima 2012 - Skyrock.com

Op het strand van Biya stonden een keer wijven uit noorwegen in bikini op een podium voor het publiek te dansen, een strandfeest zoals Westerlingen dat ook doen. In plaats van hun zusjes aan te spreken stonden ze allemaal te kijken, dat kun je toch geen mannen noemen. De echte mannen dat zijn ibdarsen. In Driouch wilden ze een keer feest houden snachts tijdens de ramadan met danseressen uit de atlas. Een abdars die ging met een jachtgeweer naar hun toe en heeft ze duidelijk gemaakt dat het ramadan is en dat er geen feest met drank en vrouwen komt. Daar hebben ze ook gehoor aan gegeven en daar kunnen de ait waryizan ook wat van leren.

De stranden van biya zijn behalve de thuishaven van het uitschot ook erg belangerijk voor mensensmokkelaars en hajs smokkelaars waardoor jullie stad na provincie Nador de rijkste is van Marokko.

Ait waryizan vallen qua gedrag niet meer onder de Riffijnen maar onder de aradieren. Zelfs jullie eigen uitschot begint zich voor al hoceima te schamen en beweren dat al hoceima steeds meer op arabische steden begingt te lijken; drank ,ho, feesten nog alleen de sextoeristen zoals hij zei. Ook andere mensen zien al hoceima als een verloren, zelfs igarbieen is het opgevallen. Op nadorcity.nl stond een keer de er bij jullie een slijterij is geopend op 20m van een moskee. In Driouch mag je geen bar openen terwijl er bij jullie op terras wordt gezopen, schaamteloos volk. Jullie zijn inmiddels de zwakste schakel van de riffijnen en kom uit jullie fantasiewereld dat jullie zogenaamd de echte mannen zijn en echte vrouwen hebben.

Het is maar een diss zoals jullie het ook noemen



Meskien heb je je hart gelucht.
Ben je nu blij?

Ongelofelijk waar jij over stress, overal vind je rotte appels.
Jij laat hier zien dat je'' zhama'' hebt gedist maar dat is niet zo, je zet jezelf alleen maar voor paal.
Doe rustig, Adem in en uit. En het komt echt goed. ;)
 
10 apr 2011
3.031
71
De discussie mag van mij afgesloten worden en de topic mag van mij ook verwijderd worden.
Zolang de ait waryighers de ibdarsen met rust laten zullen ze geen last van mij hebben.



correctie!!


Ibdarsen en Aitwayagheren moeten elkaar met rust laten, niet de ander wel en de andere niet.
 
23 aug 2012
45
0
Jij laat je leiden door je emoties die jou teveel worden, geen probleem maar dat verklaard wel jou inhoudloze reacties.
Ik was zo dom om erop in te gaan maar hoe verder ik las hoe meer het me begon te dagen dat jij last hebt met jezelf in toom te houden en dat het nutteloos is om op jou te reageren gezien die haat jegens de ait wayaghers bij jou wel erg diep geworteld zit door persoonlijke omstandigheden. Dat was dus de reden van het terug nemen van mijn woorden, met jou valt niet te discussiëren.

Je moet het onderwerp niet ontwijken. Dit heeft niks met mijn persoonlijke omstandigheden te maken. De gebeurtenis met de ait waryiger is jaren geleden en voor mij is het hoofdstuk afgesloten. Dat ik dit erbij heb gehaald had meer te maken met de vraag of ik met een tawaryigert zou trouwen. Deze discussie ging over de scheldpartijen van de ait waryigher naar de ibdarsen. Op verschillende forums kom je ait waryigher tegen die ibdarsen uitschelden. Het woord ibdarsen hoeft maar te vallen en ze beginnen weer. Jou woorden en die van musti deden de druppel overkomen en niet mijn omstandigheden. Lees jullie reacties na. Wat verwachten jullie van ons? dat wij met de armen over elkaar gaan zitten en mee gaan lachen. Wie niet wil begrijpen moet maar een keer voelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan