Ibdarsen

Status
Niet open voor verdere reacties.
23 aug 2012
45
0
Meskien heb je je hart gelucht.
Ben je nu blij?

Ongelofelijk waar jij over stress, overal vind je rotte appels.
Jij laat hier zien dat je'' zhama'' hebt gedist maar dat is niet zo, je zet jezelf alleen maar voor paal.
Doe rustig, Adem in en uit. En het komt echt goed. ;)

De enige die zich voor paal zet dat zijn jullie. Als de ibdarsen beledigd worden hoor je niemand en nu komen jullie opeens ons de les voorlezen dat er niet beledigd mag worden en dat er overal rotte appels zitten. Wat zijn jullie rechtvaardig zeg.
 
31 okt 2011
9.005
53
Je moet het onderwerp niet ontwijken. Dit heeft niks met mijn persoonlijke omstandigheden te maken. De gebeurtenis met de ait waryiger is jaren geleden en voor mij is het hoofdstuk afgesloten. Dat ik dit erbij heb gehaald had meer te maken met de vraag of ik met een tawaryigert zou trouwen. Deze discussie ging over de scheldpartijen van de ait waryigher naar de ibdarsen. Op verschillende forums kom je ait waryigher tegen die ibdarsen uitschelden. Het woord ibdarsen hoeft maar te vallen en ze beginnen weer. Jou woorden en die van musti deden de druppel overkomen en niet mijn omstandigheden. Lees jullie reacties na. Wat verwachten jullie van ons? dat wij met de armen over elkaar gaan zitten en mee gaan lachen. Wie niet wil begrijpen moet maar een keer voelen.


Onderwerp? Wat is eigenlijk het onderwerp? Denk je dat je indruk maakt door met links te komen en om je hart hier een beetje te luchten met inhoudloze reacties? Het enige wat er naar voren komt in al jou reacties zijn de zogenoemde "sletten". (check je bronnen trouwens eens na voor je die termen gebruikt )

Voelen? Mij doe je er niks mee hoor, ik krijg alleen maar sterk de neiging om te lachen omdat er weer een triest persoontje is die zich zo verlaagd om onzin.

Als je echt wil discussiëren kom dan met feiten en probeer je emoties in te houden wil je.
 
23 aug 2012
45
0
Onderwerp? Wat is eigenlijk het onderwerp? Denk je dat je indruk maakt door met links te komen en om je hart hier een beetje te luchten met inhoudloze reacties? Het enige wat er naar voren komt in al jou reacties zijn de zogenoemde "sletten". (check je bronnen trouwens eens na voor je die termen gebruikt )

Voelen? Mij doe je er niks mee hoor, ik krijg alleen maar sterk de neiging om te lachen omdat er weer een triest persoontje is die zich zo verlaagd om onzin.



Als je echt wil discussiëren kom dan met feiten en probeer je emoties in te houden wil je.

Begrijpend lezen is blijkbaar niet jou sterke eigenschap. De enige die hier in houdloze reacties plaatsen zijn de ait waryigher. Zoals aan jullie reacties te zien is gebruiken jullie abnormale termen voor de ibdarsen en daarop heb ik gereageerd. Die termen passen beter bij de ait waryigher. Dat jij daar moeite mee heb kan ik niks aan doen, dat hebben de ait waryigher aan zichzelf te danken.Als jullie toch niks voelen waar maken jullie jullie dan druk om en waarom is de skyrock weggehaald?
Dat ik mezelf heb verlaagd naar dit niveau heb ik aan ait waryigher te danken. Die weten maar niet van ophouden.
 
31 okt 2011
9.005
53
Begrijpend lezen is blijkbaar niet jou sterke eigenschap. De enige die hier in houdloze reacties plaatsen zijn de ait waryigher. Zoals aan jullie reacties te zien is gebruiken jullie abnormale termen voor de ibdarsen en daarop heb ik gereageerd. Die termen passen beter bij de ait waryigher. Dat jij daar moeite mee heb kan ik niks aan doen, dat hebben de ait waryigher aan zichzelf te danken.Als jullie toch niks voelen waar maken jullie jullie dan druk om en waarom is de skyrock weggehaald?
Dat ik mezelf heb verlaagd naar dit niveau heb ik aan ait waryigher te danken. Die weten maar niet van ophouden.

In dat geval blijf jezelf nog meer verlagen, want zoals de ait wayaghers dat doen houden wij de eer hoog ;)
 
6 jan 2012
3.617
79
Het is nu wel mooi geweest, jullie hebben allen jullie zegje gedaan en nu nog een punt daar achter.
Eens zullen jullie het toch nooit met elkaar zijn dus vanwaar die moeite en de onnodige scheldpartijen over en weer.
Als we met zn allen maar zorgen dat wij het goed doen en een voorbeeld voor onze nakomelingen zijn dan zijn we al een end in de goede richting.
Niemand is perfect en iedereen heeft zijn of haar zwaktes, laten we dat aub niet tegen elkaar gebruiken maar juist elkaar daarbij helpen.
Het laatste woord hebben betekent niet dat je de winnaar bent of gelijk hebt, neen dat zegt meer over je karkater .

Ga hier nier meer verder op in en laat dit het laatste bericht zijn aub.
 
23 aug 2012
45
0
In dat geval blijf jezelf nog meer verlagen, want zoals de ait wayaghers dat doen houden wij de eer hoog ;)

Over welke eer heb je het meid. Dat jullie ait waryigher nog over eer durven te praten. Word wakker en kom uit de fantasiewereld waarin jullie leven.
 
6 jan 2012
3.617
79
Over welke eer heb je het meid. Dat jullie ait waryigher nog over eer durven te praten. Word wakker en kom uit de fantasiewereld waarin jullie leven.

Ik neem aan dat 3elama hier geen antwoord op gaat geven.
Voor jou zeg ik alleen bazzzz, jij bent erger dan seconde lijm die maar blijft plakken.
Ik had jullie vriendelijk gevraagd om dit gesprek wat nergens naar toe leid te stoppen maar jij moest zo nodig door gaan.

Manis yekka lihtiram ??
 
23 aug 2012
45
0
Ik neem aan dat 3elama hier geen antwoord op gaat geven.
Voor jou zeg ik alleen bazzzz, jij bent erger dan seconde lijm die maar blijft plakken.
Ik had jullie vriendelijk gevraagd om dit gesprek wat nergens naar toe leid te stoppen maar jij moest zo nodig door gaan.

Manis yekka lihtiram ??

Van elke persoon van jullie waarvan je denkt dat hij/zij wijs genoeg is blijkt het tegendeel ervan. De laatste vraag kun je beter aan de aitwaryiger stellen. Als de ibdarsen worden beledigd hoor je nooit de aitwaryigher over lihtiram praten. Nu pas
 
6 feb 2011
11.252
91
Onderwerp? Wat is eigenlijk het onderwerp? Denk je dat je indruk maakt door met links te komen en om je hart hier een beetje te luchten met inhoudloze reacties? Het enige wat er naar voren komt in al jou reacties zijn de zogenoemde "sletten". (check je bronnen trouwens eens na voor je die termen gebruikt )

Voelen? Mij doe je er niks mee hoor, ik krijg alleen maar sterk de neiging om te lachen omdat er weer een triest persoontje is die zich zo verlaagd om onzin.

Als je echt wil discussiëren kom dan met feiten en probeer je emoties in te houden wil je.

jij bent ook triest.
 
6 jan 2012
3.617
79
Van elke persoon van jullie waarvan je denkt dat hij/zij wijs genoeg is blijkt het tegendeel ervan. De laatste vraag kun je beter aan de aitwaryiger stellen. Als de ibdarsen worden beledigd hoor je nooit de aitwaryigher over lihtiram praten. Nu pas

Voor jouw weten, ik ben van Ait Said, dus verre van beiden stammen die ter spraken zijn.
Dit wordt een eindeloos welles/niettes kwestie en om wie er het eerst is begonnen.
Waar 2 ruzieen enof vechten hebben beiden schuld, niemand die dan een haar beter is al de andere al beweren jullie van wel.
Ik ben onpartijdig en vraag je nogmaals vriendelijk een eind aan dit onnodige gesprek te breien.

Je kunt mensen niet veranderen of voor ze denken, als zij iets willen doen goed of slecht blijven ze dat doen dat houd niet in dat een ander het zelfde moet doen.
Wel kun je een goed voorbeeld geven in de hoop dat zij dat overnemen.
En voor mensen die over anderen kwaadspreken of vals beschuldigen heb vrees want iedereen moet zijn verantwoording afleggen voor zijn of haar daden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan