ik hoor steeds

7 feb 2011
823
10
Zeer zeker waar!
Maar het rond lopen vertellen wat men allemaal doet, draagt hier in geen enkel opzicht voordeel met zich mee.

Waarheid kan anders zijn, dan iemand hoort. Vaak wordt er overdreven en zaken aangehaald die irrelevant zijn.

Wil je je broeders en zusters helpen, houdt hun zonden anoniem en confronteer je broeder op de beste wijze.

Als je werkelijk de intentie hebt je broeders en/of zusters te helpen, dan ligt de wijze nu voor jou op tafel.

En Allaah weet het beste.


mooi gezegd
 
23 mei 2012
545
9
Zeer zeker waar!
Maar het rond lopen vertellen wat men allemaal doet, draagt hier in geen enkel opzicht voordeel met zich mee.

Waarheid kan anders zijn, dan iemand hoort. Vaak wordt er overdreven en zaken aangehaald die irrelevant zijn.

Wil je je broeders en zusters helpen, houdt hun zonden anoniem en confronteer je broeder op de beste wijze.

Als je werkelijk de intentie hebt je broeders en/of zusters te helpen, dan ligt de wijze nu voor jou op tafel.

En Allaah weet het beste.

het ging mij er niet om wat men doet, de vraag was hoe jullie hiermee omgaan. ieder heeft zo zijn betrouwbare bronnen.
jij zal die vast ook wel hebben.

maar als ik dit zo van jou lees, doe je meer gewoon ogen sluiten en door lopen? laat maar, niet beantwoorden deze vraag.

wat doe jij eigenlijk in je dagelijksleven?
ik wil je een beetje leren kennen als je het niet erg vindt. zonder bijbedoelingen of course.
ik vind je een heel aparte gast.
 
5 mrt 2012
4.451
127
het ging mij er niet om wat men doet, de vraag was hoe jullie hiermee omgaan. ieder heeft zo zijn betrouwbare bronnen.
jij zal die vast ook wel hebben.

maar als ik dit zo van jou lees, doe je meer gewoon ogen sluiten en door lopen? laat maar, niet beantwoorden deze vraag.

wat doe jij eigenlijk in je dagelijksleven?
ik wil je een beetje leren kennen als je het niet erg vindt. zonder bijbedoelingen of course.
ik vind je een heel aparte gast.

Waar leg je de grens van betrouwbaarheid?
Dat ik mensen vertrouw, wil niet zeggen dat ik alles geloof wat ik van hen hoor.

Aangezien je de vraag gesteld hebt, kan ik het net zo goed beantwoorden.
Nee, doorlopen is niet echt mijn 'ding'. Vooral als het islamitisch gerelateerd is.
Waar nodig, probeer ik mijzelf en andere te helpen om het goede te doen en het slechte te vermijden.

Als ik een broeder zie zondigen, dan vraag ik hem waarom en probeer samen met hem uit te komen dit in de toekomst te vermijden. Soms lukt dit en soms niet, en het is Allaah die de mensen leidt.

Met alle respect naar jou toe, laat ik die vraag wel in het midden.
Laten we het er op houden dat ik inderdaad een aparte gast ben.
 

Mimosa

Banned
Gebanned
17 jul 2012
5.134
76
hoor je je broeders en zusters niet te corrigeren dan als molims zijnde?



ik weet dat je me niet mag, maar dit verdient ook een dikke vette like

Ik heb nooit gezegd dat ik jou niet mag, maar haha ik vind je wel een aparte gast;p
 
23 mei 2012
545
9
Waar leg je de grens van betrouwbaarheid?
Dat ik mensen vertrouw, wil niet zeggen dat ik alles geloof wat ik van hen hoor.

Aangezien je de vraag gesteld hebt, kan ik het net zo goed beantwoorden.
Nee, doorlopen is niet echt mijn 'ding'. Vooral als het islamitisch gerelateerd is.
Waar nodig, probeer ik mijzelf en andere te helpen om het goede te doen en het slechte te vermijden.

Als ik een broeder zie zondigen, dan vraag ik hem waarom en probeer samen met hem uit te komen dit in de toekomst te vermijden. Soms lukt dit en soms niet, en het is Allaah die de mensen leidt.

Met alle respect naar jou toe, laat ik die vraag wel in het midden.
Laten we het er op houden dat ik inderdaad een aparte gast ben.

ik doe niet aan grenzen vast stellen. de sky is de limit wat my betreft.

jammer!

Ik heb nooit gezegd dat ik jou niet mag, maar haha ik vind je wel een aparte gast;p

ow dan was ik de gene die jou niet mocht sorry. soms haal ik die dinge door elkaar.

maarrre 'apart' ben ik zeker. in de positieve zin. al zeg ik het zelf. met een iq van 145. heb mee gedaan aan de iq test gister op tv.
 
Bovenaan